Δηλώνω την πλήρη αντίθεσή μου στην εισαγωγή της θεματικής της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, και μάλιστα από τη νηπιακή ηλικία, καθώς αυτή είναι αποκλειστικό δικαίωμα και ευθύνη των γονέων. Σκοπός της παιδείας, σύμφωνα με το Σύνταγμα είναι, μεταξύ άλλων, ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων. Η σεξουαλική αγωγή απροκάλυπτα σκοπεί στην διαστροφή της ηθικής και πνευματικής υπόστασης των παιδιών μας.
Επίσης, ειδικά σε τόσο τρυφερές ηλικίες που τα παιδιά μαθαίνουν μέσω μιμητισμού και προτύπων, είνα αδιανόητο να μιλάμε για "σεξουαλική διαπαιδαγώγηση", αντί να ασχολούμαστε με την ηθική και πνευματική προετοιμασία του ανθρώπου να δημιουργήσει μια υγιή οικογένεια σε μια χώρα που ταλαιπωρείται από υπογεννητικότητα. Ας μην μπλέκεται το Κράτος σε θέματα που ειναι αρμοδιότητα των γονέων, γιατί μόνο κακό θα κάνει...
Σε κάθε περίπτωση αρνούμαι τη συμμετοχή των παιδιών μου σε αυτά τα προγράμματα και δεν θα επιτρέψω στους «ειδικούς» εκπαιδευτές του Υπουργείου να γίνουν διαχειριστές της ζωής και των αξιών της δικής μου οικογένειας.
Τέλος, εκφράζω την απορία και το φόβο μου για το τι μπορεί επίσης να κρύβεται πίσω από το μάθημα της "πρόληψης εξαρτήσεων" και της "ψυχικής υγείας" σε νήπια!! Είναι απαραίτητο να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες για το περιεχόμενο, ειδικά όταν πρόκειται να ψηφιστεί ένα τόσο κρίσιμο για τα παιδιά μας νομοσχέδιο, και να μη μένουμε μόνο σε νεωτερίστικες ταμπέλες και πρωτοποριακές ευφάνταστες ιδέες που δεν ξέρουμε τι κρύβουν από πίσω.
Δηλώνω την πλήρη αντίθεσή μου στην εισαγωγή της θεματικής της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, και μάλιστα από τη νηπιακή ηλικία, καθώς αυτή είναι αποκλειστικό δικαίωμα και ευθύνη των γονέων. Σκοπός της παιδείας, σύμφωνα με το Σύνταγμα είναι, μεταξύ άλλων, ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων. Η σεξουαλική αγωγή απροκάλυπτα σκοπεί στην διαστροφή της ηθικής και πνευματικής υπόστασης των παιδιών μας. Επίσης, ειδικά σε τόσο τρυφερές ηλικίες που τα παιδιά μαθαίνουν μέσω μιμητισμού και προτύπων, είνα αδιανόητο να μιλάμε για "σεξουαλική διαπαιδαγώγηση", αντί να ασχολούμαστε με την ηθική και πνευματική προετοιμασία του ανθρώπου να δημιουργήσει μια υγιή οικογένεια σε μια χώρα που ταλαιπωρείται από υπογεννητικότητα. Ας μην μπλέκεται το Κράτος σε θέματα που ειναι αρμοδιότητα των γονέων, γιατί μόνο κακό θα κάνει... Σε κάθε περίπτωση αρνούμαι τη συμμετοχή των παιδιών μου σε αυτά τα προγράμματα και δεν θα επιτρέψω στους «ειδικούς» εκπαιδευτές του Υπουργείου να γίνουν διαχειριστές της ζωής και των αξιών της δικής μου οικογένειας. Τέλος, εκφράζω την απορία και το φόβο μου για το τι μπορεί επίσης να κρύβεται πίσω από το μάθημα της "πρόληψης εξαρτήσεων" και της "ψυχικής υγείας" σε νήπια!! Είναι απαραίτητο να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες για το περιεχόμενο, ειδικά όταν πρόκειται να ψηφιστεί ένα τόσο κρίσιμο για τα παιδιά μας νομοσχέδιο, και να μη μένουμε μόνο σε νεωτερίστικες ταμπέλες και πρωτοποριακές ευφάνταστες ιδέες που δεν ξέρουμε τι κρύβουν από πίσω.