Ως πολύτεκνη μητέρα και εκπαιδευτικός προσχολικής ηλικίας διαφωνώ με την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Κανένας σώφρων γονέας δε θα ήθελε τα παιδιά του να εκτεθούν σε επικίνδυνα, για την υγιή και ομαλή ψυχοσωματική τους ανάπτυξη ,σχολικά προγράμματα. Ειδικά όταν παρόμοια έχουν εφαρμοστεί σε άλλες χώρες με καταστροφικά αποτελέσματα και βίαιη επίδραση στην ψυχοσωματική τους ωρίμανση . Τα παιδιά δεν είναι πλασμένα από την φύση τους να διαχειρίζονται σεξουαλικά θέματα σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία ενώ η οικογένεια έχει και πρέπει να έχει τον πρώτο ρόλο σε αυτό.
Στο νηπιαγωγείο τα παιδιά ήδη ενθαρρύνονται να παίζουν , να δημιουργούν, να κοινωνικοποιούνται, να συνεργάζονται και μέσα από το ελεύθερο παιχνίδι και οργανωμένες δραστηριότητες κατακτούν πολλές δεξιότητες ζωής . Θεωρώ ότι υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για διορισμό βοηθητικού προσωπικού και ειδικοτήτων όπως μουσικών στα νηπιαγωγεία μας .
Ως πολύτεκνη μητέρα και εκπαιδευτικός προσχολικής ηλικίας διαφωνώ με την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Κανένας σώφρων γονέας δε θα ήθελε τα παιδιά του να εκτεθούν σε επικίνδυνα, για την υγιή και ομαλή ψυχοσωματική τους ανάπτυξη ,σχολικά προγράμματα. Ειδικά όταν παρόμοια έχουν εφαρμοστεί σε άλλες χώρες με καταστροφικά αποτελέσματα και βίαιη επίδραση στην ψυχοσωματική τους ωρίμανση . Τα παιδιά δεν είναι πλασμένα από την φύση τους να διαχειρίζονται σεξουαλικά θέματα σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία ενώ η οικογένεια έχει και πρέπει να έχει τον πρώτο ρόλο σε αυτό. Στο νηπιαγωγείο τα παιδιά ήδη ενθαρρύνονται να παίζουν , να δημιουργούν, να κοινωνικοποιούνται, να συνεργάζονται και μέσα από το ελεύθερο παιχνίδι και οργανωμένες δραστηριότητες κατακτούν πολλές δεξιότητες ζωής . Θεωρώ ότι υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για διορισμό βοηθητικού προσωπικού και ειδικοτήτων όπως μουσικών στα νηπιαγωγεία μας .