Η «σχολειοποίηση» του Νηπιαγωγείου και ο κατακερματισμός της γνώσης με την κατάτμηση σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα, δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων.
Στο Νηπιαγωγείο η γνώση κατακτάται διαμέσου του παιχνιδιού με μεικτές ηλικίες παιδιών (4-6 ετών) και οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας, δραστηριοτήτων, υπό μία ενιαία ολιστική προσέγγιση βάση της οποίας είναι οργανωμένο το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για το Νηπιαγωγείο (ΔΕΠΠΣ).
Με την πρόταση υλοποίησης εργαστηρίων δεξιοτήτων, παραβλέπονται όλες οι μελέτες σπουδών για την ευαίσθητη αυτή ηλικία και δεν λαμβάνεται υπόψη το ίδιο το αναλυτικό εφαρμοσμένο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και οι στόχοι του!
Όσο για την φυσική αγωγή, οι νηπιαγωγοί έχουν ειδικευτεί στις σπουδές τους στα Πανεπιστήμια, ειδικά για την ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων και την προαγωγή της φυσικής αγωγής και υγείας των νηπίων/προνηπίων!
Η «εισβολή» γυμναστών και άλλων ειδικοτήτων, μέσα σε αυτή τη βαθμίδα εκπαίδευσης αναιρεί το έργο των νηπιαγωγών και δε λαμβάνει υπόψη καν το αναλυτικό πρόγραμμα ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο.
Πόσο παιδαγωγικό μπορεί να είναι να αλλάζει ο εκπαιδευτικός (έστω για μισή ώρα) τη στιγμή που τα παιδιά αυτής της ηλικίας, θέλουν χρόνο για να εξοικειωθούν με τη νηπιαγωγό τους;
Γιατί να πρέπει να προσαρμοστούν και με κάποιον άλλο, αφού είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι τα παιδιά της νηπιακής ηλικίας έχουν ανάγκη από ένα και μόνο πρόσωπο αναφοράς;
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΜΗΝ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!
Όσο για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε μια τόσο κρίσιμη ηλικία, απαράδεκτη η σκέψη για εφαρμογή κάτι τέτοιου! Ειδικά γνωρίζοντας τα αρνητικά αποτελέσματα που έχει φέρει σε άλλες σκανδιναβικές χώρες!
Βάσει νόμου και ατομικών δικαιωμάτων, για αυτού του είδους την διαπαιδαγώγηση υπεύθυνοι είναι μόνο οι γονείς, όταν κρίνουν ότι το παιδί τους είναι αρκετά ώριμο (συνήθως στην εφηβεία)... Όχι στο Νηπιαγωγείο!
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ!!!
Η «σχολειοποίηση» του Νηπιαγωγείου και ο κατακερματισμός της γνώσης με την κατάτμηση σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα, δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων. Στο Νηπιαγωγείο η γνώση κατακτάται διαμέσου του παιχνιδιού με μεικτές ηλικίες παιδιών (4-6 ετών) και οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας, δραστηριοτήτων, υπό μία ενιαία ολιστική προσέγγιση βάση της οποίας είναι οργανωμένο το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για το Νηπιαγωγείο (ΔΕΠΠΣ). Με την πρόταση υλοποίησης εργαστηρίων δεξιοτήτων, παραβλέπονται όλες οι μελέτες σπουδών για την ευαίσθητη αυτή ηλικία και δεν λαμβάνεται υπόψη το ίδιο το αναλυτικό εφαρμοσμένο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και οι στόχοι του! Όσο για την φυσική αγωγή, οι νηπιαγωγοί έχουν ειδικευτεί στις σπουδές τους στα Πανεπιστήμια, ειδικά για την ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων και την προαγωγή της φυσικής αγωγής και υγείας των νηπίων/προνηπίων! Η «εισβολή» γυμναστών και άλλων ειδικοτήτων, μέσα σε αυτή τη βαθμίδα εκπαίδευσης αναιρεί το έργο των νηπιαγωγών και δε λαμβάνει υπόψη καν το αναλυτικό πρόγραμμα ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο. Πόσο παιδαγωγικό μπορεί να είναι να αλλάζει ο εκπαιδευτικός (έστω για μισή ώρα) τη στιγμή που τα παιδιά αυτής της ηλικίας, θέλουν χρόνο για να εξοικειωθούν με τη νηπιαγωγό τους; Γιατί να πρέπει να προσαρμοστούν και με κάποιον άλλο, αφού είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι τα παιδιά της νηπιακής ηλικίας έχουν ανάγκη από ένα και μόνο πρόσωπο αναφοράς; ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΜΗΝ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ! Όσο για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε μια τόσο κρίσιμη ηλικία, απαράδεκτη η σκέψη για εφαρμογή κάτι τέτοιου! Ειδικά γνωρίζοντας τα αρνητικά αποτελέσματα που έχει φέρει σε άλλες σκανδιναβικές χώρες! Βάσει νόμου και ατομικών δικαιωμάτων, για αυτού του είδους την διαπαιδαγώγηση υπεύθυνοι είναι μόνο οι γονείς, όταν κρίνουν ότι το παιδί τους είναι αρκετά ώριμο (συνήθως στην εφηβεία)... Όχι στο Νηπιαγωγείο! ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ!!!