Διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, προσβάλλει τις Χριστιανικές αξίας και δυναμιτίζει τα θεμέλια της Ελληνικής Οικογένειας. Άξιο ιδιαιτέρας υπογραμμίσεως είναι και το γεγονός ότι στην ηλεκτρονική διαβούλευση, στο άρθρο 1 του νομοσχεδίου, όπου υπάγεται και το υποχρεωτικό αυτό πρόγραμμα διδασκαλίας, δεν γίνεται πουθενά λόγος περί «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης». Πρέπει να αναζητήσει κανείς το σχετικό Υπόμνημα («Αιτιολογική Έκθεση στο Σχέδιο Νόμου») για να το δει καθαρά. Είναι άραγε αυτό τυχαίο;
Απευθυνόμαστε προς την αξιότιμη κυρία Υπουργό, η οποία τυγχάνει να είναι και νέα μητέρα, και την παρακαλούμε να απαλείψει από τις θεματικές ενότητες του άρθρου 1 τη συγκεκριμένη. Δεν είναι δυνατόν να εκμαυλίζονται οι συνειδήσεις των αθώων μικρών παιδιών με τέτοια ανόσια προγράμματα εκπαίδευσης. Και μάλιστα σύμφωνα με τούς ισχύοντες σήμερα νόμους, να μην έχει κανείς δικαίωμα, ούτε ο γονέας να διαμαρτυρηθεί, θεωρώντας τον καταχραστή του σεξουαλικού του δικαιώματος.
Διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, προσβάλλει τις Χριστιανικές αξίας και δυναμιτίζει τα θεμέλια της Ελληνικής Οικογένειας. Άξιο ιδιαιτέρας υπογραμμίσεως είναι και το γεγονός ότι στην ηλεκτρονική διαβούλευση, στο άρθρο 1 του νομοσχεδίου, όπου υπάγεται και το υποχρεωτικό αυτό πρόγραμμα διδασκαλίας, δεν γίνεται πουθενά λόγος περί «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης». Πρέπει να αναζητήσει κανείς το σχετικό Υπόμνημα («Αιτιολογική Έκθεση στο Σχέδιο Νόμου») για να το δει καθαρά. Είναι άραγε αυτό τυχαίο; Απευθυνόμαστε προς την αξιότιμη κυρία Υπουργό, η οποία τυγχάνει να είναι και νέα μητέρα, και την παρακαλούμε να απαλείψει από τις θεματικές ενότητες του άρθρου 1 τη συγκεκριμένη. Δεν είναι δυνατόν να εκμαυλίζονται οι συνειδήσεις των αθώων μικρών παιδιών με τέτοια ανόσια προγράμματα εκπαίδευσης. Και μάλιστα σύμφωνα με τούς ισχύοντες σήμερα νόμους, να μην έχει κανείς δικαίωμα, ούτε ο γονέας να διαμαρτυρηθεί, θεωρώντας τον καταχραστή του σεξουαλικού του δικαιώματος.