Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 2: Ποιες θεωρείτε ότι πρέπει να είναι οι πρόσθετες παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο;Σχόλιο του χρήστη Παντελής Πρέζας | 21 Ιανουαρίου 2011, 13:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να αναφέρω τι ΔΕΝ θα πρέπει να ληφθεί υπόψη: *Το συμφέρον των τοπικών αρχόντων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να έχουν σχολείο στο χωριό τους, για να μην χάσουν ψήφους. *Το συμφέρον των υπηρετούντων εκπαιδευτικών να παραμείνουν σε ολιγοθέσια σχολεία για να συνεχίσουν να παίρνουν το διόλου ευκαταφρόνητο επίδομα ολιγοθεσίων και επίδομα θέσης προϊσταμένου ολιγοθεσίων. * Το συμφέρον των διευθυντών και υποδιευθυντών των μεγαλύτερων "ατροφικών" σχολείων, που θέλουν να κρατήσουν το σχολείο σε λειτουργία για να παίρνουν το επίδομα διευθυντή και υποδιευθυντή (και τα μόρια) αλλά και συγχρόνως να έχουν μειωμένο ωράριο. * Το συμφέρον των συνδικαλιστών που κρατούν ανοιχτά όλα αυτά τα σχολεία για να έχουν εκλογική πελατεία τους ευνοούμενους εκπαιδευτικούς. * Το συμφέρον των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε ολιγομελή τμήματα 6-12 μαθητών, συνεισφέροντας βέβαια κάθε έτος με την ψήφο τους στη διατήρηση του συνδικαλιστικού status quo προσώπων του κλάδου μας(τα ίδια πρόσωπα, από διάφορες θέσεις υπηρετούν(νται από) το συνδικαλισμό δεκαετίες τώρα). Την ίδια στιγμή σε διπλανά σχολεία οι συνάδελφοί τους διδάσκουν σε τμήματα 25 Κ 30 μαθητών. * Δεν θα πρέπει το υπουργείο να επιτρέπει στους διευθυντές των σχολείων να στέλνουν ψευδή στοιχεία εγγραφέντων μαθητών για να παραμείνει το σχολείο τους σε λειτουργία.(π.χ. εγγράφουν ψευδώς παιδιά με ονόματα μεταναστών και αν γίνει έλεγχος απλά υποστηρίζουν πως αυτά μετακόμισαν και δεν ξέρουν πού βρίσκονται. Ή ένα παιδί μεταναστών το εγγράφουν ταυτοχρόνως σε δυο ή περισσότερα γειτονικά σχολεία, ή ... ;) *Δεν θα πρέπει να υπερισχύσει η λανθασμένη άποψη των γονέων πως αν φύγει το σχολείο λίγα (χιλιό)μετρα μακριά θα χάσει το παιδί τους σε ποιότητα εκπαίδευσης. Όλοι οι προηγούμενοι, έχουν συμφέρον και παραπληροφορούν τους γονείς και την κοινωνία. Αν όμως το υπουργείο εξηγήσει στους γονείς και στην κοινωνία τα πολλά οφέλη που θα έχει αυτή η προσπάθεια, ΣΙΓΟΥΡΑ οι γονείς θα συναινέσουν και θα συμπαρασταθούν. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο κόστος μεταφοράς των μαθητών. Αυτό δεν έχει την έννοια να μην πραγματοποιείται η συνένωση όταν το κόστος μεταφοράς είναι μεγάλο. Το αντίθετο.Όπου είναι δυνατή η συνένωση (γεωγραφικοί περιορισμοί και ιδιαίτερες καιρικές συνθήκες)αυτή να γίνεται πάντα. Μόνο που θα πρέπει με καινοτόμες ιδέες και πρωτοβουλίες να μειωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο το κόστος μεταφοράς. Σημαντικός παράγοντας που μπορεί να επιτρέψει τον περιορισμό του κόστους μεταφοράς (π.χ.με δημοτικά μέσα μεταφοράς) είναι η δυνατότητα για μετάθεση της έναρξη των μαθημάτων μέχρι 30 λεπτά πριν ή μετά την πανελλήνια έναρξη των σχολείων με παράλληλη μετάθεση της λήξης. Ώστε ένα δημοτικό λεωφορείο να μπορεί να μεταφέρει μαθητές σε σειρά σχολείων.