Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Φ.κ. | 6 Μαΐου 2020, 03:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω οτι όλες οι ομάδες προσανατολισμού πρεπει να εξετάζονται στο μάθημα μαθηματικα και στοιχεία στατιστικής γενικής παιδείας. Δεν πρεπει οι υποψηφιοι για τις παιδαγωγικές σχολές να μην ξέρουν στοιχειώδη μαθηματικα.Τι θα διδάξουν στα σχολεία. Στην Ο.Π.θετικων σπουδών πρεπει οι υποψηφιοι να εχουν την δυνατότητα να εξετάζονται και στα μαθηματικα πρ. και στην βιολογία πρ.ώστε να μπορούν να επιλέγουν και ιατρικές και πολυτεχνικές σχολές. Επίσης για τη εισαγωγή στα ΑΕΙ πρεπει να μετράει και η βαθμολογία όλων των τάξεων του λυκειου με κάποια βαρύτητα για καθε τάξη με την προϋπόθεση εξασφάλισης της αμεροληψίας της βαθμολογίας δηλαδή αναπροσαρμογή του προφορικού βαθμού ώστε να μην διαφέρει απο τον γραπτό πάνω απο 3 μονάδες. Απαραίτητη η βάση το 10 για εισαγωγή στα ΑΕΙ Έχουμε δει το φαινόμενο να εισάγεται κάποιος στο Μαθηματικό με 5 και 6 χιλιάδες μόρια. Πως να τελειώσει; Έτσι δημιουργούνται οι αιώνιοι φοιτητές.