Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μαρία Μαλταμπέ | 6 Μαΐου 2020, 03:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να επιστρέψει το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην Ε’ και Στ’ δημοτικού που χωρίς κανένα παιδαγωγικό κριτήριο αφαιρέθηκε το 2016. Τα οφέλη του μαθήματος είναι πολλαπλά και ιδιαιτέρως απαραίτητα στην προεφηβική ηλικία καθώς δραματικές αλλαγές συντελούνται στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών στο κατώφλι της εφηβείας. Μέσα από το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής ο μαθητής συναντά: • Την Βιωματική μάθηση απέναντι στην παθητική απορρόφηση πληροφορίας. • Την Συλλογική μάθηση ή αλλιώς κοινωνική μάθηση. Την συνεργασία και την συνδημιουργία στην ομάδα καθώς και την αίσθηση του «ανήκειν» σε αυτή. • Την καλλιέργεια της φαντασίας και της επινοητικότητας τα οποία αποτελούν εργαλεία ψυχικής θωράκισης για τους μαθητές απέναντι σε αρνητικές στάσεις( σχολικός εκφοβισμός, ενδοοικογενειακή βία, κ.ά). • Την βαθύτερη κατανόηση του «εγώ» και της σχέσης με τους άλλους γύρω μας καθώς και της θετικής αλληλεπίδρασης στην ομάδα αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον. Την ευελιξία στην νέα πραγματικότητα της παγκοσμιοποίησης και της πολυπολυτισμικότητας. • Την λεκτική και τη μη λεκτική επικοινωνία-Τον συνδυασμό τους και τη διαμόρφωση νέων νοημάτων. Την ανάπτυξη κριτικής σκέψης μέσα από την διερευνητική μάθηση που κατεξοχήν προσφέρει το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής