Με αφορμή την πιλοτική προσθήκη της ενασχόλησης με την αγγλική γλώσσα στο νηπιαγωγείο και κατανοώντας το σκεπτικό σύμφωνα με το οποίο προτείνεται κάτι τέτοιο, θα ήθελα να σημειώσω πως, για τους αντίστοιχους λόγους, θα ήταν εξίσου πολυσήμαντη η εισαγωγή του μαθήματος της Μουσικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο. Αυτό θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί μέσω μουσικών και μουσικοκινητικών δραστηριοτήτων με στοχευμένη καθοδήγηση μουσικά από τον εκπαιδευτικό μουσικής ΠΕ79.01 και την παρουσία και τη συνεργασία με τις/τους νηπιαγωγούς, ώστε να επιτευχθούν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα στη γνωστική, συναισθηματική, κιναισθητική και κοινωνική ανάπτυξη των νηπίων, την εξάσκηση της ακοής καθώς και της δυνατότητας συνεργασίας και επικοινωνίας που εκ φύσεως εμπεριέχει η ενασχόληση με τη Μουσική.
Με αφορμή την πιλοτική προσθήκη της ενασχόλησης με την αγγλική γλώσσα στο νηπιαγωγείο και κατανοώντας το σκεπτικό σύμφωνα με το οποίο προτείνεται κάτι τέτοιο, θα ήθελα να σημειώσω πως, για τους αντίστοιχους λόγους, θα ήταν εξίσου πολυσήμαντη η εισαγωγή του μαθήματος της Μουσικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο. Αυτό θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί μέσω μουσικών και μουσικοκινητικών δραστηριοτήτων με στοχευμένη καθοδήγηση μουσικά από τον εκπαιδευτικό μουσικής ΠΕ79.01 και την παρουσία και τη συνεργασία με τις/τους νηπιαγωγούς, ώστε να επιτευχθούν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα στη γνωστική, συναισθηματική, κιναισθητική και κοινωνική ανάπτυξη των νηπίων, την εξάσκηση της ακοής καθώς και της δυνατότητας συνεργασίας και επικοινωνίας που εκ φύσεως εμπεριέχει η ενασχόληση με τη Μουσική.