Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ολγα | 6 Μαΐου 2020, 03:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κρίμα!! Μετά από σημαντικά βήματα που έγιναν πέρσι και εφαρμόστηκαν τη φετινή χρονιά με καθορισμό τμημάτων 22 νηπίων, αντί να πάμε μπροστά, κάνουμε άλματα πίσω. Είναι πραγματικά λυπηρό με τέτοιες ρυθμίσεις να πιστεύει κανείς ότι μπορεί να μιλάει για αναβάθμιση του ελληνικού σχολείου και της παρεχόμενης εκπαίδευσης, τόσο στα νηπιαγωγεία όσο και στα δημοτικά. Στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης με 26 μαθητές 4-5 ετών, με ένα αυξανόμενο τα τελευταία χρόνια ποσοστό μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες που χρειάζονται ιδιαίτερη μεταχείριση ή διαφοροποιημένη διδασκαλία, με κτιριακές υποδομές που δε μπορούν σε καμία περίπτωση να φιλοξενήσουν έναν τέτοιο αριθμό, το μόνο που θα μπορούσε να επιτευχθεί είναι η μετατροπή του δημόσιου ελληνικού νηπιαγωγείου σε χώρο φύλαξης και η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών σε συνδυασμό και με την αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης. Αυτό το επίπεδο εκπαίδευσης θέλουμε να παρέχουμε στα παιδιά μας; Λάβετε υπόψη την εμπειρία των εκπαιδευτικών της πράξης και αναθεωρήστε αποσύροντας το παρόν άρθρο.