Λυπηρή η διαπίστωση της έλλειψης αναφοράς στα Καλλιτεχνικά σχολεία. Κι όμως στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας υπάρχουν κάποια λίγα Καλλιτεχνικά, που δέχονται κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό αιτήσεων συμμετοχής στις εισαγωγικές και κατατακτήριες εξετάσεις τους. Που πρέπει να γίνουν περισσότερα – ένα Καλλιτεχνικό σχολείο σε κάθε νομό, με την υλικοτεχνική υποδομή που απαιτείται, τη σύνδεση με σχολές τέχνης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, καλλιτεχνικούς φορείς και ιδρύματα αλλά και με οργανικές θέσεις για τους καλλιτέχνες-εκπαιδευτικούς που στηρίζουν τις καλλιτεχνικές κατευθύνσεις (θεάτρου-κινηματογράφου και χορού). Που μπορούν ως δημόσια σχολεία γενικής παιδείας με καλλιτεχνικό προσανατολισμό να χαρακτηριστούν Πειραματικά, αφού συνδέουν πολυεπίπεδα και ουσιαστικά, όπως αποδεικνύει το μέχρι τώρα έργο τους, επιστήμη και τέχνη υπέρ ενός μέλλοντος κόσμου «με λογισμό και μ΄ όνειρο».
Λυπηρή η διαπίστωση της έλλειψης αναφοράς στα Καλλιτεχνικά σχολεία. Κι όμως στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας υπάρχουν κάποια λίγα Καλλιτεχνικά, που δέχονται κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό αιτήσεων συμμετοχής στις εισαγωγικές και κατατακτήριες εξετάσεις τους. Που πρέπει να γίνουν περισσότερα – ένα Καλλιτεχνικό σχολείο σε κάθε νομό, με την υλικοτεχνική υποδομή που απαιτείται, τη σύνδεση με σχολές τέχνης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, καλλιτεχνικούς φορείς και ιδρύματα αλλά και με οργανικές θέσεις για τους καλλιτέχνες-εκπαιδευτικούς που στηρίζουν τις καλλιτεχνικές κατευθύνσεις (θεάτρου-κινηματογράφου και χορού). Που μπορούν ως δημόσια σχολεία γενικής παιδείας με καλλιτεχνικό προσανατολισμό να χαρακτηριστούν Πειραματικά, αφού συνδέουν πολυεπίπεδα και ουσιαστικά, όπως αποδεικνύει το μέχρι τώρα έργο τους, επιστήμη και τέχνη υπέρ ενός μέλλοντος κόσμου «με λογισμό και μ΄ όνειρο».