Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Διαμαντής Ζέρβας | 6 Μαΐου 2020, 04:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα λατινικά πρέπει να επιστρέψουν στην μέση εκπαίδευση ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, πλήρως αναμορφωμένα, με νέο διδακτικό εγχειρίδιο.Η υποβάθμιση της κλασικής παιδείας συμβάλλει καθοριστικά σε αυτήν την κατάπτωση που όλοι μας, εκπαιδευτικοί και γονείς, ήδη έχουμε διαπιστώσει. Ως χώρα με αξιώσεις ευρωπαϊκές, και μάλιστα ως η χώρα που γέννησε ο,τι ονομάζουμε κλασική αρχαιότητα, είναι ανεπίτρεπτο να εξοβελίζουμε τα λατινικά και να υποβαθμίζουμε τα αρχαία ελληνικά, την στιγμή που οι ευρωπαϊκές χώρες μελετούν και αφομοιώνουν τα διδάγματα του ελληνορωμαϊκού πολιτισμού. Είναι αδιανόητη η στάση μας απέναντι στην κληρονομιά μας...Όσο για το όψιμο ενδιαφέρον των κοινωνιολόγων για τη θέση του μαθήματος στη μέση εκπαίδευση, αντιλαμβάνομαι ότι μια θέση στην δευτεροβάθμια λύνει κάπως το πρόβλημα της ανεργίας που μαστίζει τον κλάδο, ωστόσο ο κοινωνικός προβληματισμός καλλιεργείται στους μαθητές με ποικίλους τρόπους, ήδη από το γυμνάσιο και εκπροσωπείται επαρκώς ως γνωστικό αντικείμενο σε αυτήν την εκπαιδευτική βαθμίδα. Ας είναι η επαναφορά των λατινικών μια μικρή ευκαιρία, στην εποχή της μετανεωτερικότητας, να επαναπροσδιορίσουμε (με σωστό τρόπο και νέα οπτική) ποιοι είμαστε και να μην αγνοούμε αυτά που όλος ο υπόλοιπος πλανήτης θεωρεί πλούτο.