Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Παντελεήμων Πανδής | 6 Μαΐου 2020, 04:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
α) Προτείνω η Αισθητική Αγωγή (Μουσική, Εικαστικά και Θεατρολογία) να προστεθεί ως ένα ακόμη επιλεγόμενο μάθημα στις Β και Γ τάξεις στο Γενικό Λύκειο. β) Τα πανελληνίως εξεταζόμενα ειδικά μαθήματα Αρμονία και Έλεγχος Μουσικών και Ακουστικών Ικανοτήτων (Ε.Μ.Α.Ι.) δεν διδάσκονται καθόλου στα Γενικά Λύκεια, παρά μόνο στα Μουσικά Σχολεία. Προτείνω να προστεθούν ως επιλεγόμενα μαθήματα (όπως το Σχέδιο) και στα Γενικά Λύκεια (Β και Γ τάξεις), ώστε να μπορούν να προετοιμαστούν και οι μαθητές αυτού του τύπου Λυκείου (ο πολυπληθέστερος τύπος), οι οποίοι, χωρίς να σπουδάζουν σε Μουσικό Σχολείο, επιθυμούν την επιλογή να εισαχθούν σε μουσικά τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. γ) Προτείνω να προστεθεί και να ενισχυθεί η διενέργεια απολυτηρίων εξετάσεων στα Μουσικά Σχολεία για την απόκτηση τίτλων μουσικής παιδείας στους αποφοίτους τους.