Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΓΩΓΩ ΚΑΡΑΒΙΤΗ | 6 Μαΐου 2020, 06:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αδυνατώ να κατανοήσω γιατί να μην εξετάζονται σε βασικά στοιχεία Δικαίου και Πολιτικής ή και Κοινωνιολογίας οι υποψήφιοι για Νομικές και Αστυνομικές Σχολές, ΜΜΕ, Τμήματα Πολιτικών Επιστημών, Διεθνών-Ευρωπαϊκών Σπουδών, Δημόσιας Διοίκησης, Κοινωνικής & Εκπ. Πολιτικής, Κοινωνιολογίας, Ανθρωπολογίας κ.ά. σχετικά, αντί στα Λατινικά και στα Αρχαία Ελληνικά. Στη Γαλλία, στην Αγγλία και στην Ιρλανδία εξετάζονται σε SCIENCES POLITIQUES / CITIZENSHIP EDUCATION / POLITICS & SOCIETY για τις αντίστοιχες Σχολές. Προσδοκώ ως σύγχρονοι άνθρωποι με υψηλή και διεθνή κατάρτιση να υιοθετήσετε αυτά τα πρότυπα-μοντέλα εισαγωγής σε σχολές και τμήματα Κοινωνικών Επιστημών που είναι και τα περισσότερα της Ανθρ. Κατ/νσης με τις υψηλότερες βάσεις, ιδίως τα Νομικά, Διεθνολογία και Πολιτικά Τμήματα, για τα οποία, όπως θα γνωρίζετε, χρειάζεται τουλάχιστον 17/20 μέσος όρος γραπτών.