Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γιώτα Σταυρίδου | 6 Μαΐου 2020, 06:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαφωνώ ριζικά με την αύξηση του αριθμού των μαθητών στο Νηπιαγωγείο. Προτείνω τη μείωση αντ΄ αυτού, εάν πραγματικά θέλουμε να πούμε πως εργαζόμαστε για το καλό της εκπαίδευσης και των μαθητών μας. Κατανοώ τις οικονομικές δυσκολίες του ελληνικού κράτους, αλλά σε καμία περίπτωση ο ευαίσθητος χώρος της πρώτης σχολικής εκπαίδευσης των παιδιών δεν θα πρέπει να θιχτεί περαιέρω. Ήδη τα 22 παιδιά είναι μεγάλος αριθμός. Η πολυετής εμπειρία μου στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, οι ακαδημαϊκές μου γνώσεις, αλλά και η εμπειρία μου ως μητέρα, δεν μου επιτρέπουν να μην παρέμβω σε μία τόσο σημαντική ρύθμιση. Ο ιδανικός αριθμός είναι τα 15 (+2) παιδιά. Μπορούν να σας το διαβεβαιώσουν όλες/οι οι νηπιαγωγοί, που έχουμε εργαστεί σε πολλά διαφορετικά σε αριθμό τμήματα για πολλά χρόνια.