Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Καλομοίρα -Στυλιανή Ηλιοπούλου | 6 Μαΐου 2020, 06:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα μπορούσε να πει κανείς: έχω ένα καλάθι με 22 πορτοκάλια, θα βάλω άλλα 4, δεν πειράζει, θα στριμωχτούν λιγάκι αλλά θα χωρέσουν. Εδώ μιλάμε όμως για άτομα με ιδιαιτερότητες και ξεχωριστές προσωπικότητες. Ακόμα και άν δεν αναφερθεί κάποιος στις περιπτώσεις αυτισμού, υπερκινητικότητας, ανωριμότητας, έλλειψης ορίων και παιδιών προσφύγων που κάθε χρόνο υπάρχουν στο νηπιαγωγείο είναι εξαιρετικά δύσκολη η εξατομικευμένη διδασκαλία και η αποτελεσματική ολόπλευρη ανάπτυξη του νηπίου που είναι θεμελιώδεις σκοποί του νηπιαγωγείου. Οι εκπαιδευτικοί θα σηκώσουμε όπως πάντα το βάρος των χωρίς επιστημονικό υπόβαθρο αλλαγών που υιοθετεί ο εκάστοτε υπουργός Παιδείας αλλά αυτό θα προβεί σε βάρος των παιδιών στην πιο κρίσιμη ηλικία της σχολικής τους ζωής.