Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χριστίνα Αλμπάνη | 6 Μαΐου 2020, 07:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εισαγωγή των λατινικών και η αφαίρεση της κοινωνιολογίας απο Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα αλλά και γενικά από τον κορμό μαθημάτων του λυκείου δεν συνάδει με την γενικότερη φιλοσοφία του παρόντος νομοσχεδίου αλλά και με τους στόχους που πρέπει να λειτουργεί το λύκειο. Η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, η ενίσχυση του προβληματισμού και η προετοιμασία των μαθητών να ενταχθούν όσο πιο ομαλά γίνεται και στην κοινωνία υπηρετεί και ευοδώνεται κυρίως μέσα από την κοινωνιολογία. Ο μαθητής γνωρίζει θεωρίες κοινωνικού μετασχηματισμού, αλλαγές σε κοινωνικά σχήματα και δομές, τάσεις σε κοινωνικούς αγώνες στοιχεία απαραίτητα για να εμπλουτίσουν την περαιτέρω εκαπιδευτική και ακαδημαική πορεία του.