Το άρθρο 20 αναφέρεται σε μία πολυεπίπεδη διαδικασία αξιολόγησης μόνο των διδασκόντων και του έργου που αυτοί επιτελούν. Απουσιάζουν όμως ρυθμίσεις για την αξιολόγηση των αξιολογητών καθώς και για την επιλογή (προσόντα, διαδικασία) των διευθυντών/διευθυντριών των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων. Η αξιολόγηση πρέπει να επεκταθεί και να ισχύσει για όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης, όπως του Διευθυντή, του Σχολικού Συντονιστή, του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, των μελών ΕΠΕΣ και ΔΕΠΠΣ, και όσων καθοδηγούν τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, και η οποία θα πρέπει να είναι ανάλογη του έργου της κάθε θέσης. Παράλληλα θα πρέπει να δοθούν εχέγγυα ότι η αξιολόγηση θα είναι αξιοκρατική και να προβλεφθεί επιμόρφωση/εκπαίδευση των αξιολογητών επί του αντικειμένου της αξιολόγησης.
Το άρθρο 20 αναφέρεται σε μία πολυεπίπεδη διαδικασία αξιολόγησης μόνο των διδασκόντων και του έργου που αυτοί επιτελούν. Απουσιάζουν όμως ρυθμίσεις για την αξιολόγηση των αξιολογητών καθώς και για την επιλογή (προσόντα, διαδικασία) των διευθυντών/διευθυντριών των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων. Η αξιολόγηση πρέπει να επεκταθεί και να ισχύσει για όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης, όπως του Διευθυντή, του Σχολικού Συντονιστή, του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, των μελών ΕΠΕΣ και ΔΕΠΠΣ, και όσων καθοδηγούν τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, και η οποία θα πρέπει να είναι ανάλογη του έργου της κάθε θέσης. Παράλληλα θα πρέπει να δοθούν εχέγγυα ότι η αξιολόγηση θα είναι αξιοκρατική και να προβλεφθεί επιμόρφωση/εκπαίδευση των αξιολογητών επί του αντικειμένου της αξιολόγησης.