Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Χριστίνα Αλμπάνη | 6 Μαΐου 2020, 07:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως μητέρας αλλά και ως εκπαιδευτικός δεν κατανοώ τον διαχωρισμό των μαθημάτων στου γυμνασίου στις τρεις ομάδες προσανατολισμού και ανάλογα τις υποχρεώσεις που προκύπτουν απο αυτόν τον διαχωρισμό.Αυτό που μας ενδιφέρει στο επίπεδο του γυμνασίου είναι να καλλιεργήσουν και να εμπεδώσουν οι μαθητές βασικές γνώσεις σε ευρύτερους χώρους όπως αυτοί των γλωσσικών/θεωρητικών μαθημάτων αλλά και των θετικών μαθημάτων. Επίσης είναι πολύ σημαντικό στις ηλικίες αυτές να καλλιεργηθεί η κριτική σκέψη, οι δεξιότητες συνεργασίας αλλά και παραγωγής εργασιών αλλά και οποιουδήποτε άλλου έργου χρειάζεται στα πλαίσια του σχολείου.Χρειάζεται οι μαθητές αυτών των ηλικιών να μάθουν πως θα μελετούν προσεκτικά, πως θα προχωράνε πίσω από αυτό που μαθαίνουν και θα χτίζουν πάνω σε αυτό που μαθαίνουν. Η εντατικοποίηση της εξεταστικής διαδικασίας θα δημιουργήσει μεγαλύτερη συναισθηματική αλλά και ουσιαστική επιβάρυνση στους μαθητές και στις οικογένειες τους. Η προσπάθεια να μάθουν περισσότερα για να περάσουν τις εξετάσεις ή να αριστεύσουν στις εξετάσεις δεν υπηρετεί τους σύχρονους παιδαγωγικούς σκοπούς φοίτησης των μαθητών στο γυμνάσιο. θα μπορούσαν να εισαχθούν περισσότερες εργασίες, χρησιμοποίηση ηλεκτρονικών μέσων στην ηλεκτρονική διδασκαλία, πιο σύντομες και όχι με την μορφή διαγωνισμάτων ή τέστ αξιολογήσεις ώστε να αξιολογηθεί το μαθησιακό επείπεδο των μαθητών.Δεν πρέπει να παραγνωρίζεται η σημασία της ψυχοσυναισθηματικής κατάστασης των μαθητών σε μία τέτοια αλλαγή της διαδικασίας αξιολόγησης