Είναι αναγκαία και επιβεβλημένη η αναθώρηση του 1ου άρθρου, εξαιρώντας την Σεξουαλική Αγωγή από τα εργαστήρια δεξιοτήτων για τους εξής λόγους:
1. Η έννοια της Σεξουαλικής Αγωγής είναι ασύμβατη με την ηλικία των νηπίων, τόσο ασύμβατη που μόνο αρνητικές συνέπειες μπορεί να έχει για τον ψυχικό κόσμο των παιδιών. Τα παιδιά του νηπίου ήδη μαθαίνουν τα στοιχειώδη για το ανθρώπινο σώμα και αυτό είναι υπεραρκετό για αθώα παιδάκια τα οποία μόλις πριν από 2-3 χρόνια αποχωρίστηκαν την πάνα και δεν έχουν αποκτήσει πλήρη έλεγχο στο σώμα τους.
2. Τα παιδιά του Δημοτικού επίσης διαφέρουν δραματικά στο ενδιαφέρον και στην δεκτικότητα που έχουν στις σεξουαλικές αναζητήσεις. Ποιον σκοπό θα εξυπηρετήσει η εισαγωγή της Σεξουαλικής Αγωγής στο δημοτικό; Έχουμε αποδείξεις από χώρες στις οποίες έχει εφαρμοστεί η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ότι η ψυχική ανάπτυξη των παιδιών εξελίσεται υγιώς; Μαρτυρίες εκπαιδευτικών και γονέων μιλούν για έκθεση των αθώων ψυχών και τρυφερών υπάρξεων των παιδιών μας σε οπτικοακουστικό υλικό και πρακτικές για τα οποία είναι παντελώς ανέτοιμα και ανώριμα ώστε να συλλάβουν την πραγματική τους διάσταση, με αποτέλεσμα να προκαλούν συχνά τραυματικές εμπειρίες στα παιδιά. Είναι προτιμότερο το Υπουργείο να ασχοληθεί με την εκπαίδευση των γονέων πώς να νουθετούν τα παιδιά τους σε θέματα σεξουαλικής αγωγής, ώστε εκείνοι, ως καθ'ύλην αρμόδιοι - καθώς γνωρίζουν το παιδί τους, την ιδιοσυγκρασία του, τα ενδιαφέροντά του - να το κατευθύνουν σωστά στα θέματα σεξουαλικής αγωγής. Δεν πρόκειται για κανόνες συντακτικού ή μαθηματικών. Πρόκειται για ένα θέμα που σχετίζεται άμεσα με την ψυχική υγεία των αυριανών ενηλίκων και με τις αξίες της κάθε οικογένειας.
3. Σε ότι αφορά στο Γυμνάσιο είναι πάλι εύλογα τα ερωτήματα: Ποιος είναι ο σκοπός και ποια τα στοιχεία που έχουμε από άλλες χώρες που εφάρμοσαν την σεξουαλική διαπεδαγώγηση στα σχολεία ότι η ψυχική ανάπτυξη των εφήβων εξελίσεται υγιώς; Μειώθηκαν τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα; Μειώθηκαν οι ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες ή οι αμβλώσεις; Τα στοιχεία δεν το επιβεβαιώνουν. Υπάρχουν στοιχεία και μαρτυρίες που δείχνουν αντίθετα αποτελέσματα.
Οι γνώσεις που λαμβάνουν τα παιδιά για το ανθρώπινο σώμα και την λειτουργία του μέσω του μαθήματος της βιολογίας είναι αυτές που χρειάζονται ως πληροφορίες για την υγιή τους ψυχική ανάπτυξη.
Παρακαλώ κυρία Υπουργέ, ως νέα μητέρα που είστε, παρακαλώ θερμά αποσύρετε την σεξουαλική αγωγή από τα "εργαστήρια δεξιοτήτων" των μικρών παιδιών. Έχουμε ευθύνη να προστατέψουμε τα παιδιά μας. Έχουμε ευθύνη ως γονείς για την ψυχική τους υγεία.
Με εκτίμηση
Είναι αναγκαία και επιβεβλημένη η αναθώρηση του 1ου άρθρου, εξαιρώντας την Σεξουαλική Αγωγή από τα εργαστήρια δεξιοτήτων για τους εξής λόγους: 1. Η έννοια της Σεξουαλικής Αγωγής είναι ασύμβατη με την ηλικία των νηπίων, τόσο ασύμβατη που μόνο αρνητικές συνέπειες μπορεί να έχει για τον ψυχικό κόσμο των παιδιών. Τα παιδιά του νηπίου ήδη μαθαίνουν τα στοιχειώδη για το ανθρώπινο σώμα και αυτό είναι υπεραρκετό για αθώα παιδάκια τα οποία μόλις πριν από 2-3 χρόνια αποχωρίστηκαν την πάνα και δεν έχουν αποκτήσει πλήρη έλεγχο στο σώμα τους. 2. Τα παιδιά του Δημοτικού επίσης διαφέρουν δραματικά στο ενδιαφέρον και στην δεκτικότητα που έχουν στις σεξουαλικές αναζητήσεις. Ποιον σκοπό θα εξυπηρετήσει η εισαγωγή της Σεξουαλικής Αγωγής στο δημοτικό; Έχουμε αποδείξεις από χώρες στις οποίες έχει εφαρμοστεί η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ότι η ψυχική ανάπτυξη των παιδιών εξελίσεται υγιώς; Μαρτυρίες εκπαιδευτικών και γονέων μιλούν για έκθεση των αθώων ψυχών και τρυφερών υπάρξεων των παιδιών μας σε οπτικοακουστικό υλικό και πρακτικές για τα οποία είναι παντελώς ανέτοιμα και ανώριμα ώστε να συλλάβουν την πραγματική τους διάσταση, με αποτέλεσμα να προκαλούν συχνά τραυματικές εμπειρίες στα παιδιά. Είναι προτιμότερο το Υπουργείο να ασχοληθεί με την εκπαίδευση των γονέων πώς να νουθετούν τα παιδιά τους σε θέματα σεξουαλικής αγωγής, ώστε εκείνοι, ως καθ'ύλην αρμόδιοι - καθώς γνωρίζουν το παιδί τους, την ιδιοσυγκρασία του, τα ενδιαφέροντά του - να το κατευθύνουν σωστά στα θέματα σεξουαλικής αγωγής. Δεν πρόκειται για κανόνες συντακτικού ή μαθηματικών. Πρόκειται για ένα θέμα που σχετίζεται άμεσα με την ψυχική υγεία των αυριανών ενηλίκων και με τις αξίες της κάθε οικογένειας. 3. Σε ότι αφορά στο Γυμνάσιο είναι πάλι εύλογα τα ερωτήματα: Ποιος είναι ο σκοπός και ποια τα στοιχεία που έχουμε από άλλες χώρες που εφάρμοσαν την σεξουαλική διαπεδαγώγηση στα σχολεία ότι η ψυχική ανάπτυξη των εφήβων εξελίσεται υγιώς; Μειώθηκαν τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα; Μειώθηκαν οι ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες ή οι αμβλώσεις; Τα στοιχεία δεν το επιβεβαιώνουν. Υπάρχουν στοιχεία και μαρτυρίες που δείχνουν αντίθετα αποτελέσματα. Οι γνώσεις που λαμβάνουν τα παιδιά για το ανθρώπινο σώμα και την λειτουργία του μέσω του μαθήματος της βιολογίας είναι αυτές που χρειάζονται ως πληροφορίες για την υγιή τους ψυχική ανάπτυξη. Παρακαλώ κυρία Υπουργέ, ως νέα μητέρα που είστε, παρακαλώ θερμά αποσύρετε την σεξουαλική αγωγή από τα "εργαστήρια δεξιοτήτων" των μικρών παιδιών. Έχουμε ευθύνη να προστατέψουμε τα παιδιά μας. Έχουμε ευθύνη ως γονείς για την ψυχική τους υγεία. Με εκτίμηση