Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 2 Αξιολόγηση δομών, εκπαιδευτικών έργου και εκπαιδευτικών ιδιωτικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος | 10 Ιουλίου 2020, 12:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιτέλους. Στην χώρα μας θεωρείται λέξη με αρνητική χροιά η αξιολόγηση. Η αξιολόγηση έχει ως μόνο στόχο τη βελτίωση. Αποτελεί ύψιστη υποκρισία από εκπαιδευτικούς και σχολεία η άρνηση της αξιολόγησης, όταν μάλιστα οι ίδιοι θεωρούν αναπόσπαστο κομμάτι της μαθησιακής διαδικασίας την αξιολόγηση των μαθητών. Σύγχρονοι χώροι εργασίας προχωρούν εδώ και χρόνια σε αξιολόγηση 360 μοιρών, αλλά στην ελληνική εκπαίδευση η αξιολόγηση γίνεται μόνο από τον εκπαιδευτικό προς τον μαθητή. Οι υπόλοιποι συντελεστές του εκπαιδευτικού έργου διεκδικούν το αλάθητο;