Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 3 Οργάνωση και πρόγραμμα ιδιωτικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη Λεοπόλδος Αυγερινός | 10 Ιουλίου 2020, 15:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εξαφανίζεται ο ελεγκτικός ρόλος του Διευθυντή Εκπαίδευσης, ο επιστημονικός ρόλος του συντονιστή εκπαίδευσης στην συνδιαμόρφωση του διευρυμένου ωρολογίου προγράμματος και βέβαια τα παιδαγωγικά κριτήρια του προγράμματος. Μονοκράτορας ο Ιδιοκτήτης! Οι πρόσθετες και ποικίλες δραστηριότητες μετά το 40ωρο (απογεύματα, βράδια, Σ/Κ, καλοκαίρια, γιορτές) γίνονται και από εκπαιδευτικούς, στο πλαίσιο της κοινής εργατικής νομοθεσίας (χαμηλές αμοιβές, απεριόριστος χρόνος απασχόλησης, ελαστικό ωράριο, εκ περιτροπής κλπ), και βέβαια επιτρέπονται τα πάντα μετά το 40ωρο για φροντιστήρια, ξενοδοχεία κ.α. Θίγεται ο ανταγωνισμός με όλες τις δομές-επιχειρήσεις μη τυπικής εκπαίδευσης (ΚΞΓ, φροντιστήρια, σχολές χορού, γυμναστήρια, ξενοδοχεία κλπ)