Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι προβληματισμοί και οι επισημάνσεις στα διάφορα άρθρα δηλώνω εκ των προτέρων ότι ισχύουν μόνο εφόσον θεωρήσουμε ως αξιωματική προϋπόθεση ότι το εκπαιδευτικό πλαίσιο κάθε κράτους εκπονείται και διαμορφώνεται από την νόμιμη κυβέρνησή του και αποσκοπεί στην Παιδεία των νεότερων μελλοντικών του πολιτών, όπως αυτή έχει περιγραφεί και υφίσταται στο Σύνταγμα και τη συνείδηση του έθνους. Πρώτος γενικός προβληματισμός, για να μην ξεχνάμε την βασική αιτία πολλών και μακροχρόνιων παθογενειών: Γιατί, άραγε, να χρειάζεται εξειδικευμένη νομολογία – νομοθεσία διαφοροποιημένη (;) για την Ιδιωτική Εκπαίδευση, αν αυτή δεν εξαιρείται από την Εκπαίδευση, όπως την ορίζει το Σύνταγμα και οι Νόμοι του Κράτους; Και με ποιο σκεπτικό, άραγε, έρχεται ένας νόμος να «εκσυγχρονίσει» την Ιδιωτική εκπαίδευση (Τίτλος του εν λόγω σχεδίου προς νομοθέτηση), αν τελικά η Ιδιωτική εκπαίδευση δεν θεωρεί το κράτος ότι εμπίπτει στην νομοθέτηση της εκπαιδευτικής του πολιτικής;