Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προσπάθησα να βρω επιχειρήματα – λόγους για τους οποίους οι ρήτρες μονιμότητας στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς μπορεί κάποτε να ήταν χρήσιμες. Και τα επιχειρήματα που βρήκα ήταν «για καλύτερη εκπαίδευση»!!! Για να μην πιέζονται οι εκπαιδευτικοί να βάζουν βαθμούς… Δηλαδή για αυτό πρέπει να είναι μόνιμοι νηπιαγωγοί και δάσκαλοι στο δημοτικό? Το ενδεχόμενο να μην προετοιμάζονται σωστά ή να μην κάνουν σωστά τη δουλειά τους, στηριζόμενοι στο απυρόβλητο της μονιμότητας δεν υπάρχει? Και άμα οι δάσκαλοι έχουν ανάγκη να μην μπορεί να τους καθοδηγήσει ο εργοδότης, το ίδιο δεν θα έπρεπε να έχουμε και για τους δημοσιογράφους στα ιδιωτικά ΜΜΕ ή και στους γιατρούς στο ιδιωτικά νοσοκομεία? Ξέρουμε όμως όλοι γιατί υπήρχαν ρήτρες μονιμότητας. Για ένα και μόνο λόγο. Διότι παραδοσιακά οι υπουργοί παιδείας έβαζαν εμπόδια στην ιδιωτική εκπαίδευση. Διότι ήταν ευκολότερο να τρικλοποδιάζουν την ιδιωτική από το να βελτιώνουν τη δημόσια Με αυτό το νόμο θυμηθήκαμε ξανά ότι τα σχολεία έχουν πρώτη προτεραιότητα τον μαθητή. Διότι οι νομοθετικές παρεμβάσεις των προηγούμενων χρόνων έβαζαν βαρίδια στην ιδιωτική εκπαίδευση κάτι που φάνηκε και στα αποτελέσματα της τελευταίας pisa. Αυτός ο νόμος απλά βγάζει αχρείαστους περιορισμούς που λειτουργούσαν σε βάρος των μαθητών. Ακυρώνει εμπόδια στην πρόοδο και την δημιουργία