Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 3 Οργάνωση και πρόγραμμα ιδιωτικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΣΑΚΙΡΗ | 12 Ιουλίου 2020, 11:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΗ ΑΛΛΑΓΗ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΝΑ ΑΞΙΟΠΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΜΕ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ - ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΞΟΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ. ΠΛΗΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΖΗΤΑΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΜΕΛΗΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΥΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΟΠΩΣ ΘΕΑΤΡΟ, ΤΕΧΝΕΣ κλπ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΡΓΙΕΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ [ΓΙΑ ΤΑ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΣΧΟΛΕΙΑ]