Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 2 Αξιολόγηση δομών, εκπαιδευτικών έργου και εκπαιδευτικών ιδιωτικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη γιωργος | 12 Ιουλίου 2020, 12:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Ήμουν παρών σε διάλογο της 14χρονης κόρης μου με φίλη της (πάνε στο ίδιο ιδιωτικό σχολείο). 'Η κυρία τάδε (η καθηγήτρια) μου έβαλε 12 στο τετράμηνο. Θα δει τι θα της γράψω στην αξιολόγηση. Εγώ θα την απολύσω!' 2. Υπάρχουν καλοί μέτριοι και κακοί εκπαιδευτικοί΄; Χρειάζεται αξιολόγηση; Αναμφισβήτητα Ναι!! και στα δύο. Όμως η αξιολόγηση για να είναι έγκυρη πρέπει να γίνεται από φορείς εξωτερικούς του σχολείου (π.χ από επιτροπή του υπουργείου). Αν η αξιολόγηση και οι παρεπόμενες συνέπειες της (π.χ απόλυση) αφεθεί στην βούληση του σχολάρχη-επιχειρηματία θα επηρεάζεται αν όχι θα προσδιορίζεται από: α) την παράλογη απαίτηση του μαθητή- γονιού - πελάτη για υψηλούς βαθμούς (όπως το πιο πάνω παράδειγμα). Πολύ περισσότερο τώρα που ο βαθμός θα επηρεάζει την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο από την Α΄λυκείου. Μας θυμίζει την αλησμόνητη ελληνική ταινία 'Του Θεμιστοκλέους βεβαίως βεβαίως' β) το κόστος του καθηγητή, με τους αρχαιότερους άρα και ακριβότερους να οδεύουν προς απόλυση μόνο εξαιτίας των χρόνων προϋπηρεσίας τους. Απάνθρωπο! Κλείνοντας σκεφτείτε τι συνέπειες θα έχει για την εγκυρότητα των τίτλων σπουδών (απολυτήρια γυμνασίου και λυκείου)το γεγονός ότι ο βαθμός θα μπαίνει από καθηγητές που πιθανότατα θα βρίσκονται υπό την απειλή της αναιτιολόγητης απόλυσης. Δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο προάγει ούτε την αριστεία ούτε την αξιοκρατία!