Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 2 Αξιολόγηση δομών, εκπαιδευτικών έργου και εκπαιδευτικών ιδιωτικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη Γαβριήλ | 12 Ιουλίου 2020, 20:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τι σημαίνει"Η εφαρμογή πρόσθετων κριτηρίων αξιολόγησης από τα ιδιωτικά σχολεία είναι δυνατή.»; Ποια θα είναι αυτά τα επιπλέον κριτήρια αξιολόγησης; Πως θα καθορίζονται; Για έναν Σχολάρχη, για παράδειγμα, ένα τέτοιο κριτήριο μπορεί να είναι πόσοι μαθητές σε μια τάξη έχουν βαθμό άνω του 19. Κάτι τέτοιο είναι αποδεκτό; Επίσης, ας υποθέσουμε ότι ένας εξωτερικός αξιολογητής έχει θετική κρίση για έναν εκπαιδευτικό. Αυτό, λέει κάτι στον Σχολάρχη ή όχι; Οι αξιολογήσεις δεν είναι μόνο για την βελτίωση του εκπαιδευτικού, αλλά και για την καλύτερη λειτουργία της εκπαιδευτικής μονάδας. Ένας Σχολάρχης θα πρέπει βάσει Νόμου να λαμβάνει υπόψη του τις εξωτερικές αντικειμενικές αξιολογήσεις που γίνονται στην Μονάδα του ή οποτεδήποτε εκείνος επιθυμεί και για οποιοδήποτε δικό του λόγο θα μπορεί να απολύει έναν εκπαιδευτικό;