Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 10 Συμβάσεις εργασίας ιδιωτικών εκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ | 12 Ιουλίου 2020, 22:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να θέσω κάποια ερωτήματα στους επαΐοντες στα οποία δεν μπορώ να βρω απάντηση σε όσα έχω διαβάσει. Υπάρχει κάποια δικλείδα ασφαλείας ότι ο εργοδότης δεν θα προβαίνει σε ανακύκλωση προσωπικού, εκδιώκοντας όποιον γερνάει, που είναι και πιο ακριβός; Η περιβόητη κατάργηση της διετίας δεν είναι μια φούσκα από τη στιγμή που απελευθερώνονται οι απολύσεις; Το ελαστικό ωράριο δεν σημαίνει, ενδεχομένως, υπογραφή με το ζόρι από τον εργαζόμενο ότι αποδέχεται περιορισμένο ωράριο, άρα μικρότερο μισθό; Έχετε σκεφτεί ότι το αλισβερίσι με τους βαθμούς, που ήδη γίνεται, θα ενταθεί, από τη στιγμή που ο εκπαιδευτικός δεν θα μπορεί, φοβούμενος την απόλυση, να αντιταχθεί στη επιβαλλόμενη χαριστική βαθμολογία; Οι δραστηριότητες, πέραν του ωραρίου, που, πλέον με τις ευλογίες του νομοθέτη, θα μπορεί να προγραμματίζει η σχολική μονάδα δεν μπορούν να γίνουν πεδίο περαιτέρω εκμετάλλευσης του εργαζομένου; Λυπάμαι, αλλά οι εμπνευστές και θιασώτες του παρόντος νομοσχεδίου δεν ξέρουν τι αληθινά συμβαίνει στην ιδιωτική εκπαίδευση, είτε γιατί δεν έχουν ποτέ δουλέψει σε αυτή είτε γιατί ακούνε ακατάλληλους ανθρώπους. Φυσικά, ο επιχειρηματίας οφείλει να έχει το δικαίωμα και να απολύει, όταν ο διδάσκων κρίνεται ανεπαρκής, αλλά υπό αυστηρές προϋποθέσεις. Τα ιδιωτικά σχολεία δεν είναι πρατήρια βαθμών και απολυτηρίων ούτε πεδία επιχειρηματικότητας που πρέπει να λειτουργούν με τη στυγνή λογική της αγοράς. Είναι χώροι που παρέχουν παιδεία. Αυτό φαίνεται ότι πολλοί το αγνοούν. Εκτός κι αν δεν γνωρίζουν το περιεχόμενο του όρου (!) Η εσκεμμένη υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου έχει οδηγήσει χιλιάδες οικογένειες να επιλέξουν την ιδιωτική εκπαίδευση για τα παιδιά τους και πολύ καλά κάνουν. Ας επιτρέψετε, λοιπόν, στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς να ασκούν απερίσπαστοι το λειτούργημά τους χωρίς το πιστόλι στον κρόταφο, χωρίς να φοβούνται τους μαθητές τους, χωρίς να χάνουν την αξιοπρέπεια τους, προσποιούμενοι. Άλλωστε, ιδιωτικά σχολεία δεν είναι τα ντουβάρια, αλλά οι εκπαιδευτικοί. Η επιτυχία ενός ιδιωτικού σχολείου οφείλεται αποκλειστικά σε αυτούς. Είναι ο χώρος εργασίας τους που τους δίνει ψωμί. Πρώτοι, λοιπόν, οι ίδιοι επιθυμούν το σχολείο να πηγαίνει καλά, για να έχουν δουλειά, οπότε, θέλοντας και μη, οι περισσότεροι δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους. Δεν νομίζω ότι το νομοσχέδιο αυτό θα τους καταστήσει περισσότερο παραγωγικούς. Πληγωμένους και θυμωμένους ίσως.