• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΖΕΝΗ ΚΩΣΤΟΥΣΗ' | 13 Ιουλίου 2020, 01:10

    Το χειρότερο Νομοσχέδιο για την Ιδιωτική εκπαίδευση. Ισοπεδώνει πλήρως τις εργασιακές σχέσεις των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών. Πλήρη ελευθερία της λειτουργίας των Ιδιωτικών Σχολείων. Μοναδικό σκοπό έχει να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα και τις απαιτήσεις των Σχολαρχών. Η ΠΑΙΔΕΙΑ όμως κατά το Σύνταγμα είναι ένα από τα σημαντικότερα Δημόσια αγαθά. Παρέχεται από το Κράτος υπό την εποπτεία του και συνεπώς ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ σε Ιδιωτικές Επιχειρήσεις. Τα Ιδιωτικά Σχολεία δεν είναι Ιδιωτικές επιχειρήσεις ώστε να έχουν το ίδιο νομικό πλαίσιο που ισχύει στον ευρύτερο Ιδιωτικό τομέα. Ούτε ο Ιδιωτικός Εκπαιδευτικός είναι Ιδιωτικός Υπάλληλος, είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ. Η δουλειά του δεν τελειώνει στο Σχολείο, συνεχίζεται και στο σπίτι. Τα Ιδιωτικά Σχολεία προσφέρουν υπηρεσίες κατά παραχώρηση από την Πολιτεία ενός Δημόσιου αγαθού που είναι η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Δίνουν ισότιμους τίτλους με το Δημόσιο. Υπάρχει λοιπόν διαφορά από τη στιγμή που θέλουν να είναι Σχολεία και όχι Super market θα πρέπει να υπάγονται από το Κράτος. Συνεπώς και το Εκπαιδευτικό προσωπικό πρέπει να εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας και όχι από το Υπουργείο Εργασίας. Δεν μπορεί να υπάρχει χάσμα εργασιακών όρων μεταξύ των Δημόσιων και Ιδιωτικών Εκκπαιδευτικών. Και οι δυο είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και ΟΧΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.