Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Μεταξίδης | 25 Νοεμβρίου 2009, 15:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι της άποψης ότι είναι επιβεβλημένη η αξιολόγηση. Πιστεύω ότι ακόμα και μια μέτρια αξιολόγηση είναι πολύ καλύτερη από τη μη αξιολόγηση. Η αξιολόγηση προυποθέτει κατά τη γνώμη μου αναβάθμιση του ρόλου της σχολικής μονάδας έναντι της παραπαιδείας, και αυτό είναι εφικτό μόνο αν αποσυνδεθεί επί της ουσίας το σχολείο από τις εισαγωγικές εξετάσεις στο πανεπιστήμιο. Διαφωνώ ως προς την άποψη που θέλει την πραγματική γνώση να την δίνει το φροντιστήριο. Ο ρόλος του φροντιστηρίου ας περιοριστεί αρχικά στις εισαγωγικές, και εφόσον αποσυνδεθεί το σχολείο από τις εισαγωγικές, θα ατονίσει η ανάγκη φροντιστηρίου ακόμα και στις μικρότερες τάξεις. Να δοθεί έμφαση στο σχολείο και την πραγματική γνώση που αυτό θέλει να παράσχει. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου - τόσο σε επίπεδο σχολικής μονάδας, εκπαιδευτικών, υπουργείου κτλ. - θα οδηγήσει εκ των πραγμάτων σε αναβάθμιση της εκπαίδευσης, καθώς η "πραγματική μάθηση" θα είναι το επιστέγασμα μιας διεργασίας καθόλου ευκαιριακής και συγκυριακής. Τέλος πιστεύω ότι η αξιολόγηση πρέπει να συνοδεύεται από πραγματικά κίνητρα όπως η δυνατότητα μετεκπαίδευσης, καλύτερης αμοιβής, προαγωγές κτλ.