Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 3 Οργάνωση και πρόγραμμα ιδιωτικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη ΤΖΕΝΗ ΚΩΣΤΟΥΣΗ | 14 Ιουλίου 2020, 01:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Και στα δυο προηγούμενα νομοσχέδια ν.4415/2016 και ν.4472/2017 προέβλεπαν αυτή την ευελιξία στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Ιδιωτικών Σχολείων. Συγκεκριμένα στο άρθρο 28 παρ2. ν.4415/2016 λέει ότι: Παρέκκλιση ως προς το ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας και πρόσθετες εκπαιδευτικές δραστηριότητες πέραν του ωρολογίου προγράμματος, ιδίως ενισχυτική διδασκαλία, πρόσθετη διδακτική στήριξη, ενίσχυση της γλωσσομάθειας κ.λπ. επιτρέπονται, κατόπιν ελέγχου νομιμότητας ως προς το πρόγραμμα σπουδών και το παιδαγωγικό περιεχόμενο της διδασκαλίας από την κατά περίπτωση αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Το ανώτατο όριο του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος διδασκαλίας των ιδιωτικών σχολείων δε μπορεί να υπερβαίνει τις σαράντα (40) ώρες για όλες τις τάξεις. Η παρέκκλιση αφορά όλους τους μαθητές της τάξης ή των τάξεων για τις οποίες χορηγείται. Στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης δηλώνεται κάθε είδους προαιρετική σχολική δράση(παρέκκλιση) μη προβλεπόμενη από το ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα (Β ́1324 /2016), κατά τα ανωτέρω μαζί με τον αριθμό των τμημάτων,των μαθητών και των διδασκόντων, Επίσης στο άρθρο 56 , παρ 5. ν.4472/2017 έτσι για να τα θυμίσουμε λέει ότι: 5. Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 4 του ν. 682/1977, όπως αντικαταστάθηκε με την περίπτωση α ́ της παρ.1 του άρθρου 44 του ν.4071/2012 (Α ́ 85), αντικαθίσταται ως εξής: «Τα ανωτέρω σχολεία μπορούν να διδάσκουν παράλληλα περισσότερες ξένες γλώσσες και να επιλέγουν ποιές και πόσες ξένες γλώσσες θα διδάσκονται, πλέον της μίας (1) πρώτης ξένης γλώσσας που προβλέπεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του δημοσίου σχολείου. Επιπλέον, επιτρέπεται η διδασκαλία πρόσθετων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων σε μαθητές που φοιτούν σε άλλες σχολικές μονάδες, κατά προτεραιότητα από εκπαιδευτικούς της οικείας σχολικής μονάδας που απασχολούνται για συμπλήρωση των ωρών του διοριστηρίου τους». Όλα αυτά ίσχυαν. Το πρόβλημα ήταν ότι τα περισσότερα Σχολεία δεν δήλωναν τις δράσεις μετά το πέρας του ωρολογίου(υποχρεωτικού ή διευρυμένου) προγράμματος , τον αριθμό τμημάτων, των μαθητών, των διδασκόντων αν και ήταν υποχρεωτικό. Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι Σχολάρχες.