Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 3 Οργάνωση και πρόγραμμα ιδιωτικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη thanos | 14 Ιουλίου 2020, 11:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαμαρτύρομαι κατά το σχέδιο νόμου για συστέγαση ΚΞΓ με ιδιωτικά σχολεία γιατί θα περιορίσει το ρόλο του ιδιωτικού σχολείου και θα το μεταβάλει σε μεγάλο σουπερμαρκετ μαθημάτων. Το ιδιωτικό σχολείο αν κάνει ότι θέλει θα δημιουργήσει μία φουρνιά μαθητών όχι της "αριστείας" αλλά του ΚΛΑΜΠ των φίλων. Και το λέω αυτό ώς φιλελεύθερος. Η απογευματινή εκπαίδευση (σαν κέντρο ξένων γλωσσών) θα δημιουργήσει στα ιδια τα ιδιωτικά σχολεία ένα είδος κλάμπ για γονείς που μπορούν να δώσουν περισσότερα χρήματα ενώ για άλλους γονείς που δεν έχουν ή δεν θέλουν να δώσουν να αισθανθούν τα παιδιά τους ως μή μέλη. Ακόμα και αν τα δίδακτρα του ιδιωτικού σχολείου δεν αυξηθούν και καλύψουν τους μισθούς των εκπαιδευτικών τους από τα ίδια δίδακτρα, τα ιδιωτικά σχολεία, θα αντιμετωπίζουν μια τεράστια πίεση για να παρέχουν στους μαθητές ένα "πλεονέκτημα" έναντι των άλλων. Το "πλεονέκτημα" αυτό θα είναι όλοι οι μαθητές να πρέπει να πάρουν ένα πτυχίο (πιστοποιητικό ξενόγλωσσής εκπαίδευσης). Περιττό να πούμε ότι τα περισσότερα ιδιωτικά σχολεία θα στρέψουνε την προσοχή τους όχι στη βελτιωμένη και ολοκληρωμένη αντίληψη της γλώσσας αλλά στην ανταγωνιστική διάθεση και την επίδειξη ενός (εκπαιδευτικά αμφίβολης ποιότητας ) πιστοποιητικού όπως κάνουν τα ΚΞΓ. Τέλος αν γίνει κάτι τέτοιο θα δημιουργηθούν πολλά παράπονα από τα ΚΞΓ τα οποία συμβάλουν τα μέγιστα στην εκπαίδευση με ελάχιστο κόστος και καινοτομία στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών. Μιλάω για τα ΚΞΓ, τα οποία στην Ελλάδα λειτουργούν με άδειες, ελέγχονται από το κράτος και κόβουν αποδείξεις. Μιλάω για τα ΚΞΓ που ο ρόλος τους απο την αρχή τους είναι εξειδικευμένος. Ο ρόλος του ιδιωτικού σχολείου στη κοινωνία μας είναι όπως και του δημοσίου: Μια ολοκληρωμένη εκπαιδευση του παιδιού - πολίτη. Με το άρθρο 3 παράγραφος 6 θα καταλήξει δυστυχώς σε άλλα μονοπάτια -Διαμαρτύρομαι.