Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1α) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον ορισμό των πρότυπων–πειραματικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη ΙΤΑΜΟΣ | 21 Ιανουαρίου 2011, 19:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
να μη δημιουργηθεί παιδεία δύο ταχυτήτων. Ολα τα παιδιά έχουν ιδιαίτερες ικανότητες μάθησης ' Αρκει να υπάρξει μελετημένος προσανατολισμός και ευχέρεια διάκρισης στην εφηβική ηλικία. Να δίνονται ίσες ευκαιρίες. Εξετάσεις από το δημοτικό στο Γυμνάσιο με κλειστές κόλλες Εξετάσεις σε κάθε τάξη Γυμνασίου Λυκείου . Βαθμολόγηση από τρίτους βαθμολογητές - άλλων σχολικών μονάδων της ίδιας πόλης. Κατάργηση των εξετάσεων στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ. Ελεύθερα τα ιδιαίτερα και στους διορισμένους εκπαιδευτικούς αφού αν και ο νόμος είναι αυστηρός δεν μπορεί να εφαρμοσθεί Να κόβουν όμως απόξειξη παροχής υπηρεσιών και να φορολογούνται . Ολοι κάνουν ιδιαίτερα , και όσοι τα κατηγορούν , δεν υπάρχει επιτυχία αντίθετα , αφού στα Γυμνάσια-Λυκεια δεν μαθαίνουν τίποτα. Οι εκπαιδευτικοί να εργάζονται 8ωρο . Οχι δυο 45λεπτα την ημέρα , επι 7 μήνες. Να προσφέρουν τις υπηρεσίες σε άλλη υπηρεσία τους δυο μήνες του καλοκαιριού. Να υπάρξει αξιολόγηση . Σε κάθε τάξη να υπάρχει κλειστό κύκλωμα BΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗ , ώστε να μη μπορούν να λένε και να κάνουν ότι θέλουν .