• Σχόλιο του χρήστη 'sotiris' | 14 Ιουλίου 2020, 14:40

    Αρθρο 3. Η λογική του ανοίγματος των ιδιωτικών σχολείων σε όλες τις δραστηριότητες της ιδιωτικής εκπαίδευσης είναι εξόχως μεροληπτική και εξυπηρετεί συμφέροντα κάστας. Εάν ανοίγεις τα επαγγέλματα θα πρέπει να τα ανοίγεις καθολικά και προς όλες τις κατευθύνσεις και όχι μόνο σε μια επαγγελματική ομάδα. Τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών και τα ΚΔΒΜ υπάγονται σε αυστηρές προυποθέσεις και ξοδεύουν πολλά για τη συμμόρφωση με κανόνες. Επίσης δεν μπορούν να αναμιχθούν στη δουλειά των άλλων, με βάση το νομικό πλαίσιο. Τα ιδιωτικά σχολεία γιατί να έχουν προνομιακή μεταχείριση? Οι επενδύσεις έχουν γίνει από όλες τις πλευρές και όχι μόνο από τα ιδιωτικά σχολεία. Οι εργαζόμενοι είναι παντού και όχι μόνο στα ιδιωτικά σχολεία. Όσοι έχουν επενδύσει στην εκπαίδευση ώς επιχειρηματική δραστηριότητα το έχουν κάνει με μακροπρόθεσμο ορίζοντα - δεν είναι μαγαζί με ρούχα. Οι όποιες αλλαγές λοιπόν στο επιχειρείν θα πρέπει να προειδοποιούνται τουλάχιστον μια πενταετία νωρίτερα. Αλλιώς το κράτος παρεμβαίνει κατάφορα στην αγορά με τρόπο που θυμίζει κομμουνιστικά καθεστώτα. Η συστέγαση επιχειρήσεων είναι απαράδεκτη καθώς οδηγεί σε αθέμιτο ανταγωνισμό και ενισχύει την κυρίαρχη θέση των ιδιωτικών σχολείων που ούτως ή άλλως έχουν το πλεονέκτημα στην αγορά καθώς επιτελούν μεγαλύτερο έργο και απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος των κονδυλίων. Κύριοι και κυρίες , όπως γνωρίζετε καλύτερα από εμένα, η φιλελευθεροποίηση και ο ελεύθερος ανταγωνισμός πρέπει να ισχύει για όλους ή για κανένα. Δεν μπορεί να γίενι δεκτή η χρεωκοπία επιχειρήσεων νόμιμων και με κοινωνική προσφορά λόγω κρατικής παρέμβασης.