• Σχόλιο του χρήστη 'φρουντζος γεωργιος' | 21 Ιανουαρίου 2011, 20:29

    ΟΙ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΠΟΠΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΠΘ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑΣΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΛΥΣΗ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΖΗΤΩ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ.ΚΑΤ ΤΟ ......Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.......ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΘΕΣΩ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΥΤΙΧΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΟ Ι.Β.???ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝ ΕΔΙΝΑΝ????ΤΙ ΕΠΙΔΩΣΕΙΣ??????ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΚΤΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΔΕΚΑΔΑΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ Η ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ?????(ΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΠΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΣΤΑΛΕΙ Ε ΜΑΙΛ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗΣ .....ΟΡΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ)