Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 2 Αξιολόγηση δομών, εκπαιδευτικών έργου και εκπαιδευτικών ιδιωτικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη Ευαγγελία | 15 Ιουλίου 2020, 02:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κάθε άνθρωπος αξιολογείται σε οποιονδήποτε εργασιακό χώρο και εάν βρίσκεται. Η αξιολόγηση δεν έχει αναγκαστικά αρνητικό χαρακτήρα. Αντιθέτως γνωρίζοντας τα θετικά μιας προσπάθειας, αποκτούμε αυτοπεποίθηση, ενώ εντοπίζοντας τα αρνητικά προσπαθούμε για την βελτίωση αυτών. Με γνώμονα την παραπάνω σκέψη και δεδομένου ότι συζητάμε για την εκπαίδευση - παιδεία των παιδιών μας, είναι αυτονόητο ότι πρέπει να υπάρχει συνεχόμενη αξιολόγηση και της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου και του ίδιου του εκπαιδευτικού. Πριν από κάποια χρόνια έγινε μία προσπάθεια να δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα αξιολόγησης, το οποίο δοκιμάστηκε σε κάποια σχολεία πιλοτικά σε όλη την Ελλάδα. Για δύο ολόκληρα χρόνια δουλεύαμε και συλλέγαμε στοιχεία για τη δημιουργία αντικειμενικών κριτηρίων αξιολόγησης όλων των παραπάνω. Τελικά για λόγους που δεν γνωρίζει κανένας, το πρόγραμμα ναυάγησε, ο κόπος τόσων ανθρώπων (δημοσίων υπαλλήλων αλλά και ιδιωτικών) πήγε χαμένος και δε θα συζητήσω τα χρήματα που πιθανόν δαπανήθηκαν για να πληρωθούν όλοι οι υπεύθυνοι από το Υπουργείο Παιδείας. Και όλα αυτά για κάτι το αυτονόητο. Η αξιολόγηση πρέπει να μπει στη ζωή μας, στη ζωή της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών. Δεν πρέπει να τη φοβόμαστε. Καθημερινά άλλωστε ο καθένας μας, δεν αξιολογεί τις πράξεις του και ανάλογα τις αναπροσαρμόζει; Πώς θα προχωρήσουμε μπροστά; Ελπίζω αυτή τη φορά να ολοκληρωθεί όλη αυτή η διαδικασία.