Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
το κύριο πρόβλημα στην αξιολόγηση θα είναι πάντα ποιος σε αξιολογεί , ειδικά στη χωρα μας όπου όλου θεωρούμε τον εαυτό μας καλύτερο όλων. Αρα η δυσκολότερη απόφαση είναι να εγκριθεί η επιτροπή αξιολόγησης από αυτόνομους, μη κομματικούς, μορφωμένους και πάνω απ όλα με προυπηρεσία σε ιδιωτικά η και δημόσια σχολέία αξιολογητές. διότι όσα πτυχία και αν έχει κάποιος , όταν έχει έλλειψη εμπειρίας δεν θα μπορεί να κατανοήσει τις συνθήκες εργασίας . όσο αφορά την αξιολόγηση του εκπαιδευτηρίου το κυριότερο μέλημα θα ήταν η ισινομία στο δημόσιο και ιδιωικό σχολείο. αν θέλουμε λοιπόν ίσους μαθητές και ίση μαθησιακή εμπειρία θα πρέπει όλοι να αξιολογούνται με ίσες παραμέτρους διαφορετικά η μετρήσεις και κάθε είδους αξιολόγηση θα ήταν σε λανθασμέη βάση.