• Σχόλιο του χρήστη 'Στέλιος' | 15 Ιουλίου 2020, 12:08

    Διαβάζοντας τα σχόλια μπορεί κανείς να βρει επιχειρήματα υπερ της μεγαλύτερης προστασίας των εργαζομένων. Αυτό που λείπει όμως είναι το γιατί οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί πρέπει να ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Όλα τα επιχειρήματα δεν αφορούν ειδικά τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία αλλά γενικά εργοδότες - εργαζόμενους. H νέα ρύθμιση βάζει πρόσθετους περιορισμούς όπως υποχρεωτικές συμβάσεις αορίστου χρόνου και συνολικά ο 682 εξακολουθεί να ρυθμίζει το πλαίσιο λειτουργίας και εποπτείας για τα ιδιωτικά σχολεία. Ρυθμίζει επίσης το μισθολόγιο και την υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών. Άμα, για να μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά του ο εκπαιδευτικός, πρέπει να μην υπάρχει διευθυντικό δικαίωμα, τότε το ίδιο έπρεπε να ισχύει και σε άλλους εργασιακούς χώρους του ιδιωτικού τομέα, όπως δημοσιογράφους, γιατρούς, μηχανικούς, κλπ. Οι γονείς που επιλέγουν ιδιωτικά σχολεία, τα επιλέγουν επειδή επιζητούν ποιοτικότερη εκπαίδευση και όχι βαθμούς. Βαθμοί σήμερα επιτυγχάνονται πολύ ευκολότερα και φθηνότερα στα δημόσια σχολεία. Οι επιδόσεις των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων στις πανελλαδικές το επιβεβαιώνουν. Το επιβεβαιώνει και η έρευνα του ΟΟΣΑ PISA. Ας μην κοροιδευόμαστε. Υποτίθεται ότι κόπτονται για την αξία των απολυτηρίων και την ποιότητα της εκπαίδευσης, ενώ κρύβονται πίσω από αυτά μόνο για να διαμορφώσουν συνθήκες δημοσιοϋπαλληλικές στα ιδιωτικά σχολεία. Και παρότι η μονιμότητα ήταν νομοθετημένη, δεν δημιούργησε ουσιαστικό πρόβλημα στα σχολεία επειδή όλοι έβλεπαν ότι ήταν μια υπερβολική ρύθμιση και θεωρούσαν δεδομένη την κατάργηση. Μονιμότητα πρωτοθέσπισε το 1982 το ΠΑΣΟΚ, καταργήθηκε το 1990 επαναφέρθηκε 2002 καταργήθηκε μερικώς το 2010 και τελείως το 2012. Την επανέφερε το 2016 ο ΣΥΡΙΖΑ. Οι εκπαιδευτικοί τελικά γνωρίζουν ότι μονιμότητα δεν πρόκειται να υπάρξει ποτέ, αφού όσες φορές και να θεσπιστεί, στη συνέχεια επανακαταργείται. Μονιμότητα που διαρκεί κάθε φορά λίγα χρόνια, δεν είναι μονιμότητα και αυτό είναι που έχει προστατεύσει τα σχολεία από την διάλυση που επιδιώκουν εκείνοι που καταστατικό σκοπό είχαν και εξακολουθούν να έχουν την κατάργηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Πλέον δεν το έχουν ευθέως. Το έκρυψαν και δηλώνουν απλά ότι σκοπός τους είναι «Η ενίσχυση του δημοσίου, κοινωνικού και μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της εκπαίδευσης κάθε μορφής, τύπου και βαθμίδας»