Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 2 Αξιολόγηση δομών, εκπαιδευτικών έργου και εκπαιδευτικών ιδιωτικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη Παρασκευή | 15 Ιουλίου 2020, 12:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι εκπαιδευτικοί στα ιδιωτικά σχολεία κρίνονται καθημερινά από απαιτητικούς διευθυντές, γονείς και παιδιά. Αξιολογούνται για το παραγόμενο έργο τους και δέχονται πολλές παρεμβάσεις και σχόλια που τους βελτιώνουν και διαμορφώνουν. Οι σχολάρχες αξιολογούν τους εκπαιδευτικούς και εάν δεν πληρούν τα κριτήριά τους τους απολύουν (συνήθως στο τέλος της αναπλήρωσης ή διετίας για να μην βρουν και τον μπελά τους). Φαίνεται ιδιαιτέρως επικίνδυνο να θέτουν δικά τους πρόσθετα κριτήρια αξιολόγησης καθώς συχνά δεν είναι εκπαιδευτικοί και βασική επιδίωξη είναι η αύξηση των μαθητών, το κέρδος και η εξαθλιωτική παραγωγικότητα των εκπαιδευτικών (απλήρωτες απογευματινές συναντήσεις, διοργάνωση bazaar με κατασκευές εκπαιδευτικών, συμμετοχή σε μαθητικούς διαγωνισμούς κ.α.). Ο εκπαιδευτικός θα ζητείται να είναι ένας υπάλληλος που δουλεύει ασταμάτητα για να εντυπωσιάσει τον πελάτη - μαθητή και αν δεν πληρεί αυτά τα αυθαίρετα κριτήρια θα μένει άνεργος.