• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΠΥΡΟΣ' | 26 Νοεμβρίου 2009, 15:17

    Το σύστημα πρόσληψης μέσω ΑΣΕΠ θεωρώ ότι δεν είναι ούτε αυτό με το οποίο επιλέγονται οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί ούτε είναι δίκαιο. Σε μια οληγόωρη γραπτή διαδικασία δεν μπορείς να δεις αν έχεις τον κατάλληλο εκπαιδευτικό. Μπορείς να διαπιστώσεις αν έχει γνώσεις αλλά τη διδακτική του επάρκεια είναι πολύ δύσκολο να τη διαπιστώσεις. Είναι και άδικο αφού ενώ περνούν μια και δυο φορές πολλοί εκπαιδευτικοί στο διαγωνισμό δεν μπορούν να διοριστούν. Θα πρέπει να γίνει μια ριζική αντιμετώπιση στο πρόβλημα. Από τα πανεπιστήμια θα πρέπει να γίνεται ο διαχωρισμός αυτών που θα διδάξουν και αυτών που θα απασχοληθούν σε άλλη ειδικότητα.Μέσα από διαδικασίες ενδοπανεπιστημιακές για την απόκτηση της παιδαγωγικής κατάρτισης και επάρκειας. Με αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών που θα προβλέπει πρακτική εξάσκηση και διαδικασίες αξιολόξησης από παιδαγωγούς καθηγητές.Στη συνέχεια όταν παίρνουν την επάρκεια και ανάλογα με το βαθμό πτυχίου, τα σεμινάρια που έχουν παρακολουθήσει, τις μεταπτυχιακές ή άλλες σπουδές να συγκεντρώνουν μόρια που θα τους κατατάσσουν σε μια σειρά για διορισμό που θα μπορεί απόλυτα να ελεγχθεί από όλους. Όσο γι' αυτούς που έχουν προϋπηρεσία κι έχουν περάσει και στον ΑΣΕΠ πιστεύω ότι με κριτήριο, την προϋπηρεσία, το βαθμό στον ΑΣΕΠ, την οικογενειακή κατάσταση και την ημερομηνία απόκτησης πτυχίου να συγκεντρώνουν κάποια μόρια από όλα αυτά και να μπουν σε μια σειρά για διορισμό. Να μην αποκλειστούν ούτε αυτοί που ενώ έχουν προϋπηρεσία, δεν έχουν ΑΣΕΠ. Δεν είναι δίκαιο να πετάξετε στο δρόμο αυτούς που με τόσο κόπο και κόστος δούλεψαν γαι πολλά χρόνια στην εκπαίδευση. Μπορεί στην ΠΔΣ τα κριτήρια να μην ήταν διαφανή στην πρόσληψη, όμως χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουν προϋπηρεσία από την εργασία τους ως αναπληρωτές ή ως ωρομίσθιοι. Αυτοί τι φταίνε;