Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 2: Ποιες θεωρείτε ότι πρέπει να είναι οι πρόσθετες παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο;Σχόλιο του χρήστη ΜΙΧΑΛΗΣ | 21 Ιανουαρίου 2011, 23:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χωρίς να είμαι αντίθετος σε διορθωτικές κινήσεις που αφορούν κάποιες ακραίες περιπτώσεις, που τυχόν υπάρχουν, διαφωνώ στην «λογική» που υπακούει στις επιταγές του Δ.Ν.Τ. και επιβάλλει ως πρώτιστο μέλημα όχι την ποιότητα στην εκπαίδευση, αλλά το «φθηνό σχολείο». Διαφωνώ με την πολιτική του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο επιχειρεί να αποφασίσει για τις τοπικές κοινωνίες, χωρίς να ερωτηθούν οι αιρετοί εκπρόσωποι τους. Σε κάθε διαδικασία κατάργησης-συγχώνευσης σχολικής μονάδας επιβάλλεται να υπάρχει η σύμφωνη γνώμη της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας καθώς και της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης. Δε θεωρώ ότι η συγχώνευση σχολείων πρέπει να είναι προτεραιότητα σήμερα. Αντιθέτως θα έπρεπε να τίθενται ως ζητήματα αιχμής η πολύπλευρη στήριξη των εκπαιδευτικών προκειμένου να ασκήσουν το εκπαιδευτικό τους έργο, η ενίσχυση των μαθητών (π.χ. με προγράμματα αντισταθμιστικής αγωγής), η επίλυση των σοβαρών προβλημάτων υλικοτεχνικής και κτιριακής υποδομής που αντιμετωπίζουν τα σχολικά κτίρια σήμερα κ.ά.Άλλωστε ο ίδιος ο πρωθυπουργός έχει πεί πως προτεραιότητα είναι η παιδεία (1 δις για την παιδεία). Με κτίρια που χτίστηκαν έως τη δεκαετία του 80 πως την αναβαθμίζεις? Κοιτάξτε να χτίσετε πρώτα νέα σχολεία ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΛΥΚΕΙΑ και έπειτα δείτε τις συγχωνέυσεις. Τότε θα σας έλεγα πως πράγματι έχετε τη βούληση για πραγματική δωρεάν δημόσια εκπαίδευση και όχι περικοπή δαπανών σύμφωνα με το ΔΝΤ. Τα λεφτά των ταμείων μας να επιστραφούν από αυτούς που τα διαχειρίστηκαν ή μάλλον τα κακοδιαχειρίστηκαν πρέπει επιτέλους να υπάρξει δικαιοσύνη.