Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 10 Συμβάσεις εργασίας ιδιωτικών εκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη DD | 15 Ιουλίου 2020, 19:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κανείς εκπαιδευτικός δεν κινδυνεύει όταν εργάζεται σωστά. Κανείς ιδιοκτήτης δεν απολύει εκπαιδευτικούς που επιτελούν το καθήκον τους με συνέπεια. Αντιθέτως τους αμείβει όσο γίνεται περισσότερο για να τους διατηρήσει. Ένας ιδιωτικός εκπαιδευτικός που είναι οπωσδήποτε μόνιμος δεν έχει υποχρεωτικό κίνητρο να επιτελεί το καθήκον του αφού η αμοιβή του είναι ανεξάρτητη της προσφοράς του. Η μονιμότητα ενός ιδιωτικού εκπαιδευτικού είναι εν τέλει αντεργατική. Αποκλείει ένα νέο καθηγητή με ζήλο να εργαστεί και διατηρεί κάποιον άλλο που ίσα – ίσα παίρνει το μισθό του (πάρα πολλά τα παραδείγματα) Ένας ιδιωτικός εκπαιδευτικός δεν διαφέρει από ένα μηχανικό ή γιατρό που δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα. Όλες αυτές οι κατηγορίες επιστημών καθορίζονται από το κοινό εργατικό δίκαιο. Ένας αντεπιχείρημα είναι ότι ένας ιδιωτικός εκπαιδευτικός πρέπει να νοιώθει σιγουριά για να εργαστεί. Η σιγουριά κάθε χρόνο πρέπει να επιβεβαιώνεται. Η αξιολόγηση που υφίστανται τα σχολεία και οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί είναι καθημερινή. Συνεχώς ο ιδιοκτήτης, ο εκπαιδευτικός και ο κάθε εργαζόμενος πρέπει να επιβεβαιώνουν την αξία τους, ώστε να νοιώθουν σιγουριά για το μέλλον και το σχολείο να έχει ομαλή πορεία, όχι όπως άλλα πρόσφατα παραδείγματα.