Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβάζοντας τις δημόσιες τοποθετήσεις της κας Κεραμέως, για να υπερασπιστεί τις επιλογές της, ειλικρινά εντυπωσιάζομαι: Βαφτίζεται "ελευθερία" στη διαχείριση του προσωπικού των ιδιωτικών σχολείων η αναιτιολόγητη απόλυση των εκπαιδευτικών τους! Στην πραγματικότητα πρόκειται περί ασυδοσίας. Ελευθερία υπάρχει σήμερα που ο ιδιοκτήτης μπορεί να απολύσει αναιτιολόγητα εκπαιδευτικό στη διετία και αιτιολογημένα οποτεδήποτε μετά τη διετία. Βαφτίζεται "οιονεί μονιμότητα" το δικαίωμα του ιδιωτικού εκπαιδευτικού να κρίνεται η καταχρηστικότητα της καταγγελίας της σύμβασής του από ανεξάρτηστη επιτροπή δικαστών. Παρομοιάζει τη λειτουργία των ιδιωτικών νοσοκομείων (!) με τη λειτουργία των ιδιωτικών σχολείων. Από πότε τα ιδιωτικά νοσοκομεία πιστοποιούν τη φοίτηση και εκδίδουν τίτλους σπουδών στους ασθενείς τους, οι οποίοι, μάλιστα, τους είναι απαραίτητοι για το ακαδημαϊκό και επαγγελματικό τους μέλλον; Βαφτίζεται "προστασία" των εκπαιδευτικών από την αναιτιολόγητη απόλυσή τους στη διετία η δυνατότητα αναιτιολόγητης απόλυσής τους οποτεδήποτε! Βαφτίζεται "αυτονομία" των ιδιωτικών σχολείων η δυνατότητα του ιδιοκτήτη να επιβάλει - υπό την απειλή της απόλυσης - στους εκπαιδευτικούς τη δική του "θεώρηση" της Εκπαίδευσης, ακόμη κι αν δεν είναι εκπαιδευτικός, ακόμη κι αν είναι επικίνδυνη, με την αιτιολογία ότι είναι το αφεντικό της επιχείρησης. Βαφτίζει "αξιολόγηση" και "ελεύθερη" επιλογή του ιδιωτικού σχολείου τη δυνατότητα των γονέων να πάρουν τα παιδιά τους από αυτό, ενώ θα είναι ήδη αργά, λες και τα παιδιά είναι "πελάτες" που μπαινοβγαίνουν στα σχολεία, όπως κάνουν βόλτα από το ένα μαγαζί στο άλλο! Βαφτίζει "ευελιξία" των ιδιωτικών σχολείων να λειτουργούν χωρίς εγγύηση τήρησης της εκπαιδευτικής νομοθεσίας! Βαφτίζει "αξιολόγηση" του ιδιωτικού εκπαιδευτικού τη διαδικασία υποβάθμισής του σε πειθήνιο όργανο του ιδιοκτήτη, επαγγελματικής του εξάντλησης, μείωσης του μισθολογικού κόστους της επιχείρησης, χειραγώγησης του εκπαιδευτικού έργου. Με εντυπωσιάζει, επίσης, ότι η Υφυπουργός κα Ζαχαράκη και η Γενική Γραμματέας κα Γκίκα είναι εκπαιδευτικοί και αποδέχονται τα παραπάνω για τους συναδέλφους τους... Τέλος, με εντυπωσιάζει ότι όλα τα παραπάνω βαφτίζονται "εκσυγχρονισμός" της ιδιωτικής εκπαίδευσης.