Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 10 Συμβάσεις εργασίας ιδιωτικών εκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Φώτης | 15 Ιουλίου 2020, 23:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο μαθητής είναι το κέντρο του ενδιαφέροντος της εκπαίδευσης. Οι γονείς και οι μαθητές επιλέγουν ένα ποιοτικό σχολείο, με μοναδική προσδοκία την άριστη εκπαίδευση για το παιδί τους. Η πλειονότητα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών προσφέρει άριστο εκπαιδευτικό έργο. Υπάρχει, όμως, μια μικρή μειοψηφία εκπαιδευτικών -πατώντας στην ισχύουσα νομοθεσία που είναι αδικαιολόγητα χαριστική σε αυτούς τους λίγους-, οι οποίοι είναι ανεπαρκείς (δεν τηρούν το ωράριο, πλημμελής διόρθωση εκθέσεων,εργασιών ή διαγωνισμάτων, ελλιπής προετοιμασία για την διδασκαλία του μαθήματος, ανάρμοστη συμπεριφορά προς τους μαθητές τους, αδικαιολόγητες διακρίσεις στην αξιολόγησή τους, συχνή αδικαιολόγητη απουσία από την εργασία τους, αδιαφορία για τις ανάγκες και τις εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες του σχολείου, αδυναμία συνεργασίας με τους συναδέλφους τους, κ.λπ.) και πλήττουν ανεπανόρθωτα το κύρος του σχολείου που εργάζονται, δημιουργώντας πρόβλημα και στην εργασία των συναδέλφων τους. Έχουν συνειδητοποιήσει στην κυβέρνηση πόσες θέσεις εργασίας εξασφαλίζει ένα συνεπές ιδιωτικό σχολείο σε εκπαιδευτικούς, διοικητικούς, οδηγούς, συνοδούς σχολικών λεωφορείων, εργατοτεχνικό προσωπικό, προσωπικό καθαριότητας κ.λπ. και πόσα προβλήματα μπορούν να δημιουργήσουν σε αυτούς κάποιοι μεμονωμένοι "κακοί" εκπαιδευτικοί;