Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 3 Οργάνωση και πρόγραμμα ιδιωτικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη ΤΣΙΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ | 16 Ιουλίου 2020, 00:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η απόφαση της κυβέρνησης με τις νέες ρυθμίσεις να ενισχύσει τα ιδιωτικά σχολεία και να διευρύνει το πεδίο δράσης τους στην ξενόγλωσση εκπαίδευση πέραν του καθιερωμένου σχολικού ωραρίου, αποτελεί ξεκάθαρη κίνηση προς την περαιτέρω ανάπτυξη των ιδιωτικών σχολικών δομών εξυπηρετώντας εμφανή συμφέροντα. Η συγκεντρωτική εκπαίδευση και αγορά είναι πια εδώ! Η σταδιακή, μεθοδευμένη και πολύ καλά οργανωμένη προσπάθεια για μέτρα, παραχωρήσεις, διευκολύνσεις, ρυθμίσεις, νομοσχέδια, τροποποιήσεις και εξαγγελίες προς αυτή την κατεύθυνση δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφισβήτησης για τις προθέσεις να ΜΗΝ έχουμε μελλοντικά αυτόνομη θέση στην ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα. Κέντρα που παρέχουν πρωτογενή εκπαίδευση στις ξένες γλώσσες, μιας και το δημόσιο σχολείο είναι ανεπαρκές σε τέτοιου είδους υπηρεσίες, βρίσκονται, εμμέσως πλην σαφώς, στο στόχαστρο. Όλο αυτό θυμίζει τα πολυκαταστήματα που παρέχουν ποικίλα είδη κάτω από μια στέγη, μοιρασμένα σε ορόφους. Οι αποφάσεις για πρόοδο και ανάπτυξη δεν πρέπει να λαμβάνονται για να ευνοούν μονομερώς συγκεκριμένους πολιτικούς και οικονομικούς σκοπούς και συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες αλλά για να βελτιώνουν καθολικά τη ζωή του συνόλου των πολιτών δίχως να παρακάμπτουν και να εξοβελίζουν επιχειρηματίες που στηρίζουν την ελληνική οικονομία και κοινωνία ποικιλοτρόπως. Μα κράτος δικαίου και αξιοκρατίας δεν υπάρχει, εδώ και χρόνια.