Αρχική Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»Άρθρο 10 Συμβάσεις εργασίας ιδιωτικών εκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Ιωακείμ | 16 Ιουλίου 2020, 02:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υπουργέ (= υπηρέτη, εννοείται υπηρέτη του γενικού της κοινωνίας συμφέροντος και όχι των χρηματοδοτών του κόμματος σου και του αδερφού του πολιτικού σου μέντορα), έχεις λύσει τα προβλήματα της δημόσιας παιδείας, τα οποία είναι απείρως πολυπλοκότερα, πολύ βαθύτερα, ασυγκρίτως πιο επείγοντα και αναμφισβήτητα εντονότερα και "κόπτεσαι" για την ιδιωτική;; Και μάλιστα, κατακαλόκαιρο;;!! Και χωρίς να έχει προηγηθεί ουσιαστική συζήτηση στα σοβαρά;; Τι "πρεμούρα" είναι αυτή, αλήθεια;;! Και δεν λαμβάνεις υπόψη ούτε τους παραταξιακούς σου εκπροσώπους μας; Υποθέτω (περί υπόθεσης πρόκειται, γιατί είναι ξεκάθαρη η ασχετοσύνη σου περί τα εκπαιδευτικά) πως έχεις υπόψη σου ότι οι Δάσκαλοι (με το "δ" κεφαλαίο, όπως μας αποκαλούν οι μαθητές μας, όταν βγουν στην κοινωνία και μας συναντούν) στο ιδιωτικό -τουλάχιστον- σχολείο είμαστε έμψυχοι αγωγοί γνώσεων, παιδαγωγοί, ψυχολόγοι, διορθωτές, βαθμολογητές, "ηθοποιοί", ηθο-ποιοί, ψυχαναλυτές, "φίλοι", απουσιολόγοι, εξομολογητές, τουριστικοί πράκτορες, ξεναγοί, παιδονόμοι, φύλακες, υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων, σύμβουλοι επαγγελματικού προσανατολισμού, βοηθοί συμπλήρωσης μηχανογραφικών, ισορροπιστές, διοικητικοί υπάλληλοι, υπεύθυνοι Ομίλων, συντονιστές μαθημάτων, ακροατές προβλημάτων, μεσολαβητές-διαιτητές, εμπνευστές, καινοτόμοι, καθοδηγητές, μεταφραστές, σκηνοθέτες εορτών και των ποικίλων απανωτών εκδηλώσεων, εισηγητές σε σεμινάρια, συμπαραστάτες, συνοδοιπόροι, φορείς αξιών, σάκοι του μποξ, παρουσιαστές σε ζωντανή αναμετάδοση (ξεφτιλίζοντάς μας και ξεφτιλίζοντάς την με την περιβόητη "Υπεύθυνη Δήλωση" περί ευπαθούς ομάδας...), τεχνικοί, ετοιμοπόλεμοι χρήστες ηλεκτρονικής πλατφόρμας, δια βίου εκπαιδευόμενοι, συγγραφείς... Πολυεργαλεία, δηλαδή, αποτελεσματικότατα και συχνότατα πέραν ωραρίων (και όχι μόνο διδακτικών). Όλα αυτά, λοιπόν, σου φαίνονται ότι (πρέπει να) αντιμετωπίζονται με το... "κοινό εργατικό δίκαιο";; Μέχρι εκεί (θέλεις να μας πείσεις ότι) φτάνει η αντίληψη σου; Ότι ο εκπαιδευτικός λ ε ι τ ο υ ρ γ ό ς (αν σου λέει κάτι ως ιδιότητα) -και όχι εργαζόμενος γενικώς ή επαγγελματίας απλώς ή οτιδήποτε άλλο-είναι υπαλληλάκος, ανειδίκευτος εργάτης, μαθητευόμενος πρακτικάριος ή κάτι ανάλογο; Απόδωσε, λοιπόν, με δικαιοσύνη και αξιοκρατία ό,τι οφείλεται στην εργασία, την εργατικότητα και τη συνέπεια, τις οποίες επιδεικνύουμε σε ιδιοκτήτες, γονείς και μαθητές καθημερινά, μιας και είναι δουλεμένο (αλλά όχι και αμειβόμενο) μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο της δουλειάς μας. Δεν χρειαζόμαστε πρόσθετες δραστηριότητες. (Υπερ)επαρκούν οι προαναφερθείσες...