Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 3: Ποιες άλλες προτάσεις έχετε, σχετικά με την διαδικασία των μεταβολών των σχολικών μονάδων;Σχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ | 22 Ιανουαρίου 2011, 00:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. ΘΕΩΡΩ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΜΙΚΡΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ-ΔΙΘΕΣΙΑ) ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥΣ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ Η ΑΣΦΑΛΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ , Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΟΥΣ 25, ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΟΡΓΙΟ ΤΗΣ ΣΠΑΤΑΛΗΣ ΑΥΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ.