Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 3: Ποιες άλλες προτάσεις έχετε, σχετικά με την διαδικασία των μεταβολών των σχολικών μονάδων;Σχόλιο του χρήστη Αμβρόσιος Αλεξανδράκης | 22 Ιανουαρίου 2011, 01:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πρόταση που έχω να κάνω αφορά όλα τα σχολεία σε ένα "Καλλικρατικό" δήμο δηλαδή η συνένωση όπου δεν μπορεί να αφορά κτήρια σχολείων να αφορά απαραίτητα την διοίκηση των σχολείων αυτών και κατά συνέπεια και τις οργανικών θέσεις δασκάλων και καθηγητών στα σχολεία αυτά. Εξηγούμαι: Σε ένα "καλλικρατικό" Δήμο να υπάρξει μία διεύθυνση των σχολείων της περιοχής και ένα γραφείο διεύθυνσης(στην έδρα του δήμου) με ένα/μια διευθυντή εκπαίδευσης, του/ης οποίου/ας το γραφείο θα είναι συνδεδεμένο άμεσα και ηλεκτρονικά(δίκτυο, κάμερες εγκατεστημένες) με τα υπόλοιπα σχολεία που θα έχει κάτω από την διοίκησή του/ης, δηλαδή τα "παραρτήματα" των σχολικών μονάδων. Στα παραρτήματα αυτά των σχολικών μονάδων της περιοχής του δήμου να υπάρχει από ένας/μια "τμηματάρχης" εκπαιδευτικός κάτι σαν το/η σημερινό/η διευθυντή/τρια του σχολείου. "Υποδιευθυντής/τρια" να είναι είτε κάποιος αρχαιότερος καθηγητής είτε κάποιος καθηγητής που θα έχει μειωμένο ωράριο και θα εκτελεί χρέη διοικητικού υπεύθυνου και συνεργάτη του/ης "Τμηματάρχης". Αυτό είναι κατά την γνώμη μου το διοικητικό μοντέλο που θα αποδώσει τα μέγιστα την νέα εποχή των αλλαγών που ζούμε.