Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο έχει σκοπό να εξορθολογίσει στρεβλώσεις και κακώς κείμενα αρκετών δεκαετιών και ως εκ τούτου θεωρώ ότι κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Θα δοθεί επιτέλους σχετική ελευθερία στο ιδιωτικό σχολείο να καινοτομήσει, να προσφέρει καινούρια γνώση, να προχωρήσει με νέες μεθόδους, να αξιοποιήσει τις υποδομές του, να τολμήσει και να κριθεί από την κοινότητα. Να μπορέσει να λειτουργήσει με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια ως επιχείρηση και όχι με αγκυλώσεις, να αποφασίζει με έλεγχο μεν, αλλά όχι με μόνιμο φρένο από το Δημόσιο. Η πλειοψηφία των ικανών εκπαιδευτικών δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα από την αξιολόγηση και την αλλαγή των όρων των συμβάσεων εργασίας. Γιατί άλλωστε κάποιος επιχειρηματίας / σχολάρχης να θέλει να απολύσει κάποιον εκπαιδευτικό του όταν αυτός είναι επαρκής, ικανός και προσφέρει αυτά για τα οποία προσελήφθη. Και γιατί επίσης να επιβραβεύεται η τεμπελιά, η ανευθυνότητα προς τους μαθητές, προς τους γονείς και προς το σχολείο του κηφήνα εργαζόμενου που καλύπτεται με τις αναχρονιστικές διατάξεις νομικού κειμένου τριάντα πέντε ετών και λειτουργεί με νοοτροπία της χειρότερης μορφής δημοσίου υπαλλήλου. Επίσης θετική η ρύθμιση με την οποία πλέον αναγνωρίζεται η δυνατότητα του εργατικού, του φιλόδοξου, του αποδοτικού εκπαιδευτικού να απασχοληθεί με κανόνες ελεύθερης αγοράς και σε εξωσχολικές εργασίες. Από τα κύρια ζητούμενα για τη θητεία του εκάστοτε Υπουργού Παιδείας είναι να βάλει ένα μικρό λιθαράκι προκειμένου να χτιστεί ένα σωστό πλαίσιο λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών φορέων της χώρας μας. Με το παρόν σχέδιο Νόμου θεωρώ ότι το πρόσημο της προσπάθειας για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου είναι θετικό