Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1α) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον ορισμό των πρότυπων–πειραματικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη Στάικος Γιάννης | 22 Ιανουαρίου 2011, 01:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
α) Τα Πρότυπα σχολεία καταργήθηκαν εδώ και 30 χρόνια και σωστά καταργήθηκαν και ελπίζω να μην ξαναγυρίσουν, γιατί ήταν καλά για τους μαθητές τους, καλά για τους καθηγητές τους, μεγάλη όμως η ζημιά για τη δημόσια μέση εκπαίδευση. β) Τα Πειραματικά, αν δεν υπήρχαν, θα έπρεπε να εφευρεθούν για να αποτελέσουν εργαλεία αλλαγής της δημόσιας εκπαίδευσης. Το πρόβλημα των δημόσιων σχολείων δεν πρέπει να το βλέπουμε με τη λογική πώς οι μαθητές δεν θα πηγαίνουν φροντιστήριο, ( Οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων, που πολλοί τα θαυμάζουν, κάνουν πιο πολλά φροντιστήρια ) αλλά πώς ένας μαθητής πηγαίνοντας στο σχολείο του μόνο, διαβάζοντας τα σχολικά του βιβλία μόνο , δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να πετύχει στη σχολή που ταιριάζει στις ικανότητές του και στον κόπο του.