• Σχόλιο του χρήστη 'αλεξανδρος' | 24 Νοεμβρίου 2020, 14:17

    Το ανωτέρω Νομοσχέδιο είναι αόριστο και αλυσιτελές λέξη προς λέξη , παράγραφο προς παράγραφο. <> Η κα Υπουργός δεν αποσαφηνίζει σε τι θα χρησιμεύσει το Εθνικό πλαίσιο προσόντων. Πως θα αναγκάσει τις συντεχνίες να αποδώσουν επαγγελματικά δικαιώματα στους διπλωματούχους ΙΕΚ. Βρίθει ασάφειας και αοριστίας. Το Εθνικό πλαίσιο προσόντων απλά θα αποτελέσει μία ακόμα κοροιδία μεταρρύθμιση χωρίς να παράγει έννομο αποτέλεσμα. Τα επαγγελματικά δικαιώματα ειναι δικαίωμα του Υπουργείου ανάπτυξης. Δεν αναφέρει περιληπτικά τα επαγγέλματα που θα αφορά,(τα νομοθετικά ρυθμιζόμενα επαγγελματα) αλλά και την υποχρέωση των επαγγελματικών φορέων να προβούν σε απόδοση επαγγελματικών δικαιώματων μιάς και αυτά δίνονται μόνο σε αποφοίτους Γθμιας, δηλαδή τα μέλη τους. Αλυσιτελές. Άρθρο 25 Φοίτηση στα Ι.Ε.Κ. Σε αυτό το αρθρο η κα Υπουργός δεν λαμβάνει την πιστοποίηση σαν επιπλέον χρόνο διδασκαλίας , τουλάχιστον σαν μεταβατική διάταξη. Εχει αναφερθεί επανειλημμένως ότι η μεγάλη αποχή απο τις εξετάσεις πιστοποίησης αλλά και η αποτυχία όσων εδιναν είχε να κάνει με την ύλη η οποία δεν είχε διδαχτεί ποτέ. Οσον αφορά αυτούς που απόκτησαν δίπλωμα απλά είχαν την ευστροφία να αναζητήσουν την ύλη σε επαγγελματικά συγγράμματα με δική τους δαπάνη. Κακώς δεν δημιουργούνται επιπλέον τμήματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης ετους για συμπλήρωση 4 ετων σπουδών και επίπεδο 6. Οι κατατακτήριες στο πανεπιστήμιο δίπλα σε παιδιά ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΑΣΤΕΙΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ. ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ – ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΟ ΕΤΟΣ – ΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ Άρθρο 35 Ως γνωστόν στους αποφοιτους μαθητείας των ΕΠΑΛ δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να δώσουν πιστοποίηση (αυτή των ΙΕΚ) και να την περάσουν επιτυχώς. Δεν διαθέτουν καν γνώσεις Βθμιας. Τα 3 χρόνια διδασκαλίας των ΙΕΚ και τις μαθησιακές δυνατότητες ενός ήδη αποφοίτου Λυκείου που μετα πήγε σε ΙΕΚ πως θα τις καλύψει με τον 1 χρόνο μαθητεία ο απόφοιτος ΕΠΑΛ. Αυτό θα θεραπευθεί μονο αν η πιστοποίηση που δινουν λόγω χαμηλών γνωσιακού υπόβαθρου έχει υπέρμετρη δυσκολία. Το ανωτέρω αποτελεί κατάφωρη παραβίαση των δικαιωμάτων των ΙΕΚ, διαφορετικός τύπος εξέτασης ίδια ανέλιξη. Άρθρο 43 Πρόσβαση στο Επίπεδο έξι του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων Συμφωνα με την οδηγία ΟΔΗΓΙΑ (ΕΕ) 2018/958 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 28ης Ιουνίου 2018 σχετικά με τον έλεγχο αναλογικότητας πριν από τη θέσπιση νέας νομοθετικής κατοχύρωσης των επαγγελμάτων αλλά και την παλιότερη του 2001/19/EJ που ρυθμίζει το επάγγελμα του αρχιτέκτονα, του γιατρού και του φαρμακοποιού τα κράτη μέλη μπορούν να θεσπίσουν προυπηρεσία σε μεταδευτεροβάθμιες σπουδές αποδίδοντας πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα. http://portal.tee.gr/portal/page/portal/PROFESSIONAL_ISSUES/isotimies/Tab5301749/Tab5301769/DIR_2001_19.PDF Τι μας λεει το ανωτέρω, μας επεξηγεί πως αυτό το νομοσχέδιο μπλοκάρει τα ΙΕΚ στα 2,5 χρόνια και δεν τους αναγνωρίζει προυπηρεσία, μηδέ τους αναγνωρίζει μισό ακόμα χρόνο, αυτό της πιστοποίησης για να συμπληρώσουν τριετία. δεν εχουν δικαίωμα στην διαβίου μάθηση, παρα μόνο θέλει να τους οδηγήσει "με κατατακτήριες" στο πρώτο έτος σπουδών όταν με πανελλαδικές και λευκές κόλλες περνάνε απευθείας. Ο δε αποφοιτος HND 1 ετους της αλλοδαπής με κάποια χρόνια προυπηρεσία μπορεί να απολαμβάνει το επίπεδο 6 γιατι πολύ απλά στην υπόλοιπη ευρωπαική ενωση έχει δικαίωμα να το κάνει. Λογω αμοιβαιότητας οι εμπολεκομένοι φορείς τον αναγνωρίζουν. Τον ημεδαπό απόφοιτο ΙΕΚ με πιστοποίηση όμως όχι. Το ανωτέρω νομοσχέδιο ειναι ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ, στην πραξη δεν θα γίνει καμμία αναβάθμιση και το μόνο σίγουρο ειναι οτι θα προσφύγουμε στα Ευρωπαικά οργανα. Μπορεί κάποιους να τους απροσανατολίζουν με δήθεν κατατακτηριες κοροιδιά και άλλες 'αναβαθμίσεις" αλλά πρεπει να γίνει κατανοητό ότι ουτε ΘΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ουτε θα περάσει έτσι αυτή η κοροιδία Μελος ΝΟΔΕ Β4